קניית רכב חדש וליסינג

חמישה דברים כל קונה רכב חדש צריכים לדעת על ליסינג

כמעט 20% מכלל הרכבים שנמכרים הם רכבי ליסינג אך חוזי שכירות יישארו בגדר תעלומה לקוני רכב חדש, בכתבה הבאה נראה לך מהי חכירה  ואיך במקרים מסוימים, הם יכולים להיות עדיפים על קניית רכב! מומחי התעשייה צופים כי מכירת מכוניות חדשות לשנת 2012 תעלינה על 14,000,000 מכוניות, מה שאומר ששנת 2012 לבדה כ -3 מיליון מכוניות חדשות תהיינה מושכרות.

כשזה מגיע אל קניית רכב חדש שלך יש באמת רק שתי אפשרויות: לקנות אותו או להשכיר אותו. הגישה הראשונה היא פשוטה למדי, אבל מה זה בדיוק ליסינג עבור רכב חדש? פרסומות רכב תמיד מדברות על "שיעורי השרה גדולים עבור קונים מוסמכים," אבל מה זה אומר? אנו נענה על השאלות האלה ונציע כמה טיפים חיוניים לליסנג ועובדות שכל מי ששוקל לקנות מכונית חדשה צריך לדעת.

מהו ליסינג?

במילים פשוטות ליסינג זה השכרה לטווח ארוך,ממש כמו כשאתם שוכרים דירה או בית משותף, אתה משלם כדי להשתמש ברכב, אבל לא באמת בעליו. הכסף ששולם לחכירת הרכב ילך באופן ישיר מה שנקרא "פחת", או הערך שהמכונית תפסיד לאורך זמן. בדומה לרכישת רכב חדש, בהשכרה בדרך כלל יש שני מרכיבים פיננסיים: מקדמה ותשלומים שתבצעו על בסיס חודשי.

כשהחוזה מסתיים, תצטרך להחזיר את הרכב, אבל אם אתה באמת אוהב את הרכב שלך, יש בדרך כלל אפשרות לקנות את המכונית המושכרת שלך אם אתה רוצה לשמור אותו.
בליסינג יש תשלומים חודשיים נמוכים  יותר.

אחד ההיבטים האטרקטיביים ביותר בליסינג  זה שהם כוללים תשלומים חודשיים נמוכים יותר ממה שהיית משלם אם היית רוכש את הרכב.
יצרנים גם מציעים תעריפי חכירה מיוחדים מעת לעת, פשוט מעל ראשנו הנחת המרכז וכל מה שאתה צריך להזין הוא מיקוד כדי לראות מה ההצעות המיוחדות שכרגע זמינות אשר יכולות לחסוך לך מזומנים.

אם אתם מסוג האנשים שתמיד אוהב להיות מעודכן ומחודש, שירות הליסינג יאפשר לך בקשה מיוחדת. מדי כמה שנים החוזה שלך יפוג ותהיה לך ההזדמנות לקפוץ שוב לרכב חדש. הדבר זה מבטיח שסדרת הגלגלים שלך תמיד תישאר מעודכנת בכל הנוגע לסגנון וטכנולוגיה. ומי יודע, הצרכים שלך לרכב יכולים להשתנות בעוד מספר שנים

רוב חוזי השכירות נמשכים בין נשתיים לארבע ומשך חכירה נקרא "טווח". אם אתה הולך לליסנג, מומלץ  אורך תקופה של שלוש שנים; זה בערך התקופת אחריות הסטנדרטית כך שלא צריך לדאוג לתחזוקה גדולה.

אז אם אתה משכיר, לא אתה לא רק תנהג עם מכונית אחרונה בסביבה היא עדיין תהיה תחת עלויות התחזוקה שלך וזה  יישמר עד למינימום.
הכר את התנאים!

ישנם כמה היבטים מרכזיים שאתה צריך לשים לב לשכירות שלך,. אורך הטווח הוא כנראה חשוב ביותר, אבל אתה גם רוצה לפקוח עין על מצבים אחרים כמו גבולות קילומטראז' ובלאי עונשים.

רוב חוזי השכירות של חברות ליסינג יהיו הגבלת קילומטראז נכתב לתוכם (בדרך כלל בין 10,000 ל 15,000 ק"מ) ואתה תצטרך לשלם קנס על מעבר על גבולות אלה. קנסות אלו נאכפים בדרך כלל על בסיס לק"מ, כך שאם עונש לק"מ הוא 0.25 אג' ואתה נוהג 2000 קמ"ש אתה חייב 500 שקלים נוספים בחוזה שלך. אם תבחר לרכוש את המכונית על בסוף הליסינג, אז העונשים נסלחים ולא צריכים להתווסף לעלות של המכונית.

בלאי מיותר ועונשים מדמיעים הם פחות או יותר אותו הדבר. כל דבר מעבר לבלאי סביר ודמעה על הרכב שעלול לעלות לך, כגון סימני עט תועים על מושב אחורי, קולה בכל רחבי המושב האחורי, או תאונה. תקריות כמו אלה תהיינה מחוץ ללבוש "הרגילים" ואולי תצטרך לשלם קנס שהם צריכים להימנע שוב במידה אתה רוכש את הרכב בתום ההשכרת ליסינג.

כתיבת תגובה