קצת על זרי פרחים

קצת על זרי פרחים

הרבה מאיתנו זוכרים את ההרגשה המדהימה בעת פתיחת דלת הבית כאשר מולנו מופיע שליח המחזיק בידו משלוחי פרחים של זר יפיפה ועשיר או לחלופין משלוח של סחלבים מרהיבים ומיוחדים, אשר מיועד לבעל השמחה או סתם כמחווה רומנטית מבן הזוג. כמו כן, ישנה ההתרגשות רבה בעת קריאת המכתב המלווה בזר פרחים או לחלופין בטלפון התודה המרגש מצד מקבל המשלוח לאחר שנשלח לו הזר פרחים.

בשיר שכולנו מכירים מבקשת גאולה גיל "דבר אלי בפרחים אהובי". ואכן, ואהוב לבה מפתיע אותה בחורף בזר נרקיסים לבנים ורטובים, ובאביב הוא מגיע אל פתח ביתה ומגיש לה זר חרציות צהובות ועליזות. וכך גם במציאות, אין כמו זר פרחים צבעוני וריחני לבטא בו את אהבתכם. הפרחים הם שפתה של האהבה. משלוחי פרחים בתל אביב המאופיינים בצבעיהם המיוחדים ובריחותיהם הנעימים משמשים שנים רבות כאחת הדרכים המקובלות והנפלאות ביותר מצד המחזר כדרך להביע את רגשותיו העמוקים ואת אהבתו לבת זוגו, כמעט בכל התרבויות.

פרחים ומשמעותם

אין אישה, שלא תתרגש לקבל זר פרחים באמצעות משלוחי פרחים בחולון. אלת הגנים והכרמים ונוס, היפה באלות רומא אהבה ורדים. ולמעשה הורדים הם סמל לתשוקה, אהבה ולאושר. השושן המאופיין בצבע הלבן הצחור מבטא אהבה רגועה וענוגה, החרציות הן סמל של פריחה וללבלוב, שילוב נכון ויפה בין מגוון הפרחים ב-משלוחי פרחים ברמת גן למעשה יוצר עושר בלתי נשכח של צבעים ומשמעויות מעורבות של רומנטיקה וסמלים של אהבה.

צבעי הפרחים ומשמעותם

כמו למגוון השונה של הפרחים גם לצבעים של הפרחים השונים קיימת משמעות: הצבע הלבן הוא סמל הטוהר, הצבע האדום הוא סמל התשוקה, הצבע הכתום הוא צבע חושני מאוד ומומלץ בעיקר לימות הקיץ, הצבע הוורוד הוא למעשה שילוב מעודן של אדום ולבן, צבע ורוד לילך הוא צבע של רוך ורוגע.

למידע על משלוחי פרחים בפתח תקווה

עתה כל שנותר לכם, הוא לבחור זר מתאים לאהובתכם… אך חשוב לזכור, כי כאשר אתם בוחרים את זר הפרחים עבורה, אפשר ומומלץ להתאימו לאישיותה ולהעדפותיה. לאישה עדינה עדיף שתקנו זר פרחי לילך. לאישה רומנטית, חולמנית ורגישה כדאי שתקנו פרחים בצבעים אדומים המסמלים תשוקה. לאישה שובבה כדאי לבחור בפרחי גינה עליזים בצבעי ירוק וצהוב .

כתיבת תגובה