ריפוי ספונטני על פי שיטת תטא הילינג

שיטת תטא הילינג הומצאה בשנות השעים האחרונות ומאז קיבלה תאוצה בעולם הרפואה האלטרנטיבית. השיטה היא אחת מבין השיטות היחידות שאין בהן שימוש בתרופות או חומרים כלשהן כלל, אפילו לא חומרים טבעיים. טיפול או כמה טיפולים אנרגטיים מספיקים כדי לשמור על המטופל חזק ובריא.

שיטת תטא הילינג הומצאה כאשר אישה חולת סרטן ניסתה לרפא את עצמה מהסרטן כי לא היה לה את הכסף לממן את הניתוח והטיפולים הכימותרפיים. בשלב מסוים, היא הבחינה שבמהלך הטיפול גלי המוח נמצאים בתדר תטא, דבר שלא מתרחש בשיטות אחרות וזו גם הסיבה לשם שקיבלה השיטה.

את שיטת תטא הילינג ניתן ללמוד ולפתח ולהתמקצע בה עוד ועוד עד שמגיעים לרמת שליטה מוחלטת בה. יש קורס תטא הילינג למתחילים לרמות מתקדמות יותר וככל שמתמקצעים יותר בשיטה כך עולים ברמה.

בכל קורס תטא הילינג יש מספר מועט של תלמידים, יחסית, כך שהלימוד יהיה מעמיק יותר והמדריכים יוכלו להתעכב ולענות על השאלות של כל אחד ואחד מהתלמידים. עם זאת כמות התלמידים בקורס היא גדולה מספיק כדי שהתלמידים יוכלו להתנסות זה על זה בטיפול.

כאשר מסיימים בהצלחה קורס תטא הילינג למתחילים, שבו יש התנסות פרקטית אך דגש חזק יותר על התיאוריה, ממשיכים הלאה, וכאמור, אחרי סיום מוצלח של כל שלב מגיעים בסופו של דבר לדרגת המאסטר.

מי שנחשב למאסטר בשיטת תטא הילינג הוא מי שיש לו שליטה מוחלטת בשיטה ורמת ריכוז ודיוק מדהימה. בזכות הקורס, אנשים נפתחים לעולמות רוחניים ולאנרגיות שיש מסביבם, אותן לא יכלו להכיל לפני הלימודים בגלל מחסומים נפשיים וגופניים.

בעזרת קורס תטא הילינג ולימוד מעמיק של השיטה ניתן לבצע ריפוי ספונטני וטיפולים נוספים, שכן ריפוי ספונטני וטיפולים הוליסטיים אחרים דורשים פתיחות פיסית ורוחנית איתה אפשר להכיל ולהעביר את האנרגיות למטופלים. למעשה, הרמה הרוחנית שמקבלים עם תטא הילינג מעצימה את היכולת לבצע טיפולים הוליסטיים, כמו הריפוי הספונטני, אבל לא רק אותו.

אם אי פעם תרצו לעשות ריפוי ספונטני לעצמכם או לאנשים אחרים שמרגישים לא בשיאם, חשוב שתדעו שבלי רוחניות גבוהה דיו הטיפול לא יהיה עוצמתי כל כך. לשם כך יש קורס תטא הילינג וחוגים אחרים שעוזרים להיפתח רוחנית.