רכיבה טיפולית – לרכב, לנשום ולטפל

בעלי חיים מסוימים כמו כלבים, דולפינים וסוסים, מסוגלים לצור קשר עמוק עם בני האדם. הקשר עם בעל החיים יכול לסייע לאנשים רבים להתחזק במישורים שונים ולשפר את התפקוד הפיזיולוגי והרגשי שלהם. לימודי רכיבה טיפולית אשר מתבצעים באמצעות הסוס, מאפשרים למטופל להתפתח מכיוון שההתמודדות עם הרכיבה, ביצוע התרגילים הגופניים, הקשר עם הסוס, הטיפול בסוס הגדול ועוד, מסייעים למטופל לשפר את מצבו הפיזי והרגשי. באמצעות הטיפול, מתחיל המטופל להתחזק ולהרגיש שהוא מסוגל ובטוח.

אם אתם מעוניינים ללמוד כיצד לטפל באמצעות הרכיבה הטיפולית, תוכלו להגיע אל המכללה שלנו. המכללה נמצאת באזור כפרי ונעים, כך שתוכלו לשנות מעט את אווירת החיים הלחוצה אשר מאפיינת את חיינו בחברה המערבית. במסגרת לימודי הרכיבה תרכשו מידע רב בתחומים מגוונים, כמו למשל – ווטרינריה, תנועת הסוס, תלמדו כיצד לטפל בסוס, תבינו באילו אביזרים וציוד יש להשתמש בכדי לטפל בסוס, תלמדו על פרזול, אנטומיה, פיזיותרפיה, יסודות הריפוי בעיסוק, חינוך מיוחד, פסיכולוגיה, לקויות רגשיות, לקויות חברתיות,לקויות פיזיות, תלמדו על יחסים בין מטפל למטופל, תלמדו על הדרכת רכיבה, תבינו כיצד יש לטפל באוכלוסיות שונות באמצעות רכיבה ועוד.

. רכיבה טיפולית –  קורסים מגוונים ואפשרויות בחירה רבות

ישנם מגוון סוגים של טיפולים ברכיבה. אם אתם מעוניינים לטפל באמצעות רכיבה, תוכלו להירשם לתוכנית דו שנתית. במסגרתה  תרכשו ידע מתקדם ברכיבה טיפולית. כמו כן, תוכלו להירשם אל קורס מדריכי רכיבה טיפולית. מדובר על קורס חד שנתי אשר יסיע לסטודנטים להתפתח בתחום הרכיבה. נוסף על כך, תוכלו להירשם אל קורס בטיפול קבוצתי עם סוסים, זהו קורס חד שנתי אשר מכשיר את המטפלים לטיפול קבוצתי וישנו קורס מדריכי רכיבה מערבית. זהו קורס חד שנתי אשר כולל הדרכת רכיבה למתחילים, למתקדמים ורכיבת שטח. באמצעות הכשרות מטפלים ברכיבה וכמובן שיעורי רכיבה, תוכלו להפוך למטפלים מקצועיים ולסייע למגוון אנשים להתחזק, להתחשל ולהבריא.

נוסף על לימודי הרכיבה, תוכלו להירשם אל מגוון קורסים נוספים, כמו למשל :לימודי ליצנות רפואית, לימודי דיקור סיני, לימודי שיאצו, לימודי דימיון מודרך, קורס תקשור וחיבור למודעות על, לימודי תזונה, לימודי רפלקסולוגיה, לימודי אבחון ותזונה בעיניים סיניות ועוד.

מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה ? צרו קשר ותקבלו את כל המידע הדרוש !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה שלנו, המרצים המנוסים אשר עובדים אצלנו, הקורסים שניתן ללמוד במכללה שלנו או במידה ויש לכם שאלות לגבי רכיבה טיפולית, תוכלו לצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.

כתיבת תגובה