רכיבה על סוסים- הצעות נישואין רומנטיות ודהירה מול השקיעה !

רכיבה על סוסים היא כבר לא רק חלק מהמערב הפרוע וממערבונים, וגם לא רק למקצוענים בלבד שכן, קיימות היום חוות סוסים המזמינות את הציבור כולו ליהנות מחוויית רכיבה בהדרכה צמודה ובטוחה, אירועי יום הולדת בחוות סוסים, אירועי עבודה ומפחה מגבשים וגם- הצעת נישואין ייחודית בטיול זוגות, ממש כמו האביר על הסוס…

אחת החוויות הקסומות הפופולריות היום מאוד בקרב זוגות, היא טיול סוסים רומנטי בצמדים, בתוך טבע ונוף כמו הרי הכרמל העשירים בשמורות טבע, פארקים, יערות וחורש טבעי, כשרוח הים מלטפת את הפנים מול שקיעה שנדמה- לקוחה ממערבון בן זמננו- על סוס, סמל האצילות ותפארת הטבע. ואתה יכול להציע לה באותו מעמד, כן לכרוע ברך בנוף הפראי, ממש כמו בסרטים תקופתיים, ממש כמו האביר על הסוס ולהציע לה נישואין.

מלבד טיולי זוגות רומנטיים והצעות נישואין, ישנן באזור הכרמל חוות רכיבה המציעות לציבור כולו להתנסות ברכיבה חווייתית בנוף פראי בלוויית מדריכים מקצועיים, סוסים מאולפים וציוד בטיחותי.

יש מסלולי רכיבה על סוסים בצפון כמו לנחל חרובים בשבילי בקר, לכיוון נחל מערות, בצפייה על עמק מהר"ל וערוץ הנחל, או רכיבה לאורך נחל מערות, עלייה למצפה עופר ושמורת הר געש מהר"ל, עם הפסקת שתייה של ארוחה ותה צמחים, בתוך הטבע הקסום. אדם-טבע וסוס, שילוב מנצח של עוצמה טבעית, פרועה ופראית.

בנוסף להצעות נישואין, גם חוגגי ימי הולדת בוחרים לעשות את זה היום בצורה ייחודית בחוות סוסים, כאשר הם מתנסים ברכיבה או בוחרים בחבילה המשלבת רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, רכיבה על אופניים או בשילוב מסלולים רגליים.

לימי גיבוש וחוויה ניתן להזמין חבילת רכיבה במסלול שתבחרו, לשמורות הטבע שעל הר הכרמל, עם פעילות משחקית-חווייתית מגבשת בתוך הטבע והנוף, חוויה חד פעמית שקל מאוד לזכור וקשה מאוד לשכוח.

לאוהבי הרכיבה מציעות החוות גם לימודי רכיבה בסגנון מערבי כרכיבת בוקרים, בלוויית מדריכים מנוסים ומיומני, סוסים מאולפים ושימוש בציוד רכיבה בטיחותי.

מסתבר שהיום- סוסים הם לא רק בעלי חיים אהובים על מקצועני רכיבה, אלא שבהדרכה נכונה, ציוד בטיחותי ומיקום מנצח, אפשר לעבור בכל חוות סוסים חוויה חד פעמית של רכיבה על סוס בטבע, מול הנוף, מול השמיים, ולהרגיש אין סוף של תחושות ורגשות שמציפים רק את מי שכובש את הנוף ממקומו על האוכף ודוהר קדימה…

כתיבת תגובה