רפואה אלטרנטיבית – היום לא צריך לסבול יותר- מטפלים בכם !

אנשים רבים סובלים ממגוון תסמינים, בעיות וכאבים, חלקם עלולים להפריע להתנהלות היום יומית. בעיות אלו עשויות לבוא לידי ביטוי במגוון צורות כמו למשל – קשיים להתעורר בבוקר, נשירת שיער רצינית, כאבי בטן, כאבי גב, מיגרנה, כאבי צוואר, אלרגיות שונות (אלרגיות לעונות מעבר, אבק, מזון מסוים ועוד), דלקות פרקים, עקמת, עייפות כללית, כאבי מחזור וכו'. אנשים רבים סבורים שצריך פשוט להתמודד עם הבעיות הללו אך יש להם טעות, יש לטפל בבעיות הללו וניתן לטפל בהן באמצעות רפואה משלימה (אשר נקראת גם רפואה אלטרנטיבית).

ייתכן מאוד שניסיתם למצוא פיתרון לבעיה שלכם במסגרת הרפואה המסורתית, אך לא תמיד ניתן למצוא את הפיתרון ברפואה הזו. במקרים רבים, עשויה הרפואה המשלימה לטפל בבעיות הללו.

הרפואה המשלימה מכילה מגוון שיטות טיפול, ביניהן תוכלו להיעזר בדיקור סיני, דיקור יפני, שימוש בפרחי באך, עשבי מרפא, טיפולי עיסוי מגוונים כמו טווינה, שיאצו, עיסוי רקמות או תיעול אנרגיות, כוסות רוח ועוד.

רפואה אלטרנטיבית – מטפל מוסמך יידע איך לטפל בכם בצורה מקצועית

אם אתם מעוניינים לקבל טיפול יעיל, תוכלו לפנות אל מטפל מוסמך ובעל ניסיון קליני של  8 שנים ברפואה היפנית וברפואה הסינית. המטפל מקבל את המטופלים בקליניקה הפרטית שלו אשר נמצאת ברחובות. המטפל המקצועי יוכל לטפל במגוון בעיות כמו – אלרגיה, מיגרנות, כאבי ראש, כאבי מחזור, כאבי גב ועוד. אם אתם סובלים מאלרגיה, יוכל המטפל להתאים לכם טיפול באלרגיה.

האלרגיה עשויה להופיע במגוון דרכים כמו למשל: עיניים אדומות ומגרדות, סינוסיטיס, נזלת, עיטושים, פריחות בגוף, פריחות בעור ועוד. באמצעות הרפואה המשלימה, יהיה ניתן לטפל בשורש הבעיה. במקום לקבל תרופות, זריקות וסטרואידים, ניתן לקבל טיפול קונוונציונלי ולאזן את האנרגיה אשר זורמת באיברים הפנימיים ובמערכות הגוף. תוכלו לשנות את התזונה שלכם, לבצע דיקור סיני, להשתמש בצמחי מרפא סיניים ועוד. כך יהיה ניתן לחזק את הגוף ואת המערכת החיסונית.

רוצים ללכת גם אתם אל המטפל המוסמך ? בואו אלינו לקליניקה

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המטפל המוסמך והמקצועי, ניסיונו הקליני הנרחב, הקליניקה הפרטית אשר נמצאת ברחובות, מגוון שיטות הטיפול אותן ניתן לקבל כמו למשל: דיקור סיני, דיקור יפני, שימוש בצמחי מרפא, סוגי עיסוי שונים או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי רפואה אלטרנטיבית, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס. אל תהססו לפנות אל הקליניקה ברחובות ולקבוע לכם תור לטיפול. הרפואה המשלימה עשויה לעזור לכם מאוד ולרפא את מצבכם הפיזי והנפשי.

כתיבת תגובה