רפואה משלימה – להעניק למטופל את הטיפול הטוב והמתאים ביותר

הרפואה המשלימה הפכה להיות פופולארית ביותר במהלך השנים האחרונות ומשתמשים בשיטותיה בקופות חולים, בתי חולים וקליניקות פרטיות של רפואה משלימה. פעמים רבות מפנים רופאי קופות החולים את המטופלים לקבלת טיפול במסגרת הרפואה המשלימה ומטפלים רבים עובדים בשיתוף פעולה עם רופאים. על ידי השילוב בין שתי הרפואות, הם מצליחים למצוא למטופל את הטיפול המתאים ביותר. יש לציין כי חלק מהמטופלים אשר הופנו על ידי הרופאים זכאים להחזרים כספיים.

הרפואה המשלימה מכילה מגוון שיטות טיפול, כמו למשל: דיקור סיני, דיקור יפני, עיסוי שיאצו, עיסוי רקמות, שימוש בעשבי מרפא, שימוש בפרחי באך ועוד. כל השיטות הלוו הינן טבעיות והמטרה שלהן היא לאזן את הגוף. לפי הרפואה המשלימה, חוסר האיזון הוא הסיבה להתפרצות המחלות. על ידי הזרמת האנרגיה ( אשר מכונה בשם – אנרגיית הצ'י) ניתן לסייע לגוף להבריא. לפי הרפואה המשלימה ישנם חמישה אלמנטים אשר מבטאים את האנרגיה, האלמנטים הם: מים, עץ, אש, אדמה ומתכת. כל אחד מחמשת האלמנטים מזין את האחר ומוזן על ידי האחר. בצורה זו נשארת זרימת האנרגיה תקינה. כאשר מופר האיזון בין האלמנטים, האדם סובל ממחלות.

רפואה משלימה – ממה אתה סובל אדוני ?

אם אתם מעוניינים לקבל טיפול ברפואה משלימה, תוכלו להגיע אל קליניקה פרטית אשר נמצאת ברחובות. הקליניקה שייכת למטפל מוסמך ומקצועי. במידה ותגיעו אל הקליניקה, יבצע המטפל אבחון ותשאול מקיף. האבחון יסייע למטפל להכיר אתכם ולהתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר. שיטות הטיפול עשויות לרפא מגוון בעיות  כמו למשל: נשירת שיער אצל גברים, פריצת דיסק, בחילות, כאבי מחזור, טחורים, חריקת שיניים, עייפות כרונית, אלרגיה ועוד.

בחמישים השנים האחרונות החלו שיטות הטיפול לשלב בין הרפואה הסינית והרפואה המערבית. לאחר מחקרים רבים הוכח כי הטיפולים מסייעים לאנשים רבים וגורמים להם להרגיש טוב יותר. הדיקור הסיני והיפני למשל, מעודדים הפרשת כימיקלים והורמונים אשר מסוגלים להפחית תחושות כאב, להשרות רוגע, שלווה ולאזן את המערכת ההורמונאלית. באמצעות השיטות הללו, המלצות לקיום אורח חיים בריא אשר כולל תזונה נכונה ושימוש בעשבי מרפא, ניתן לסייע למטופל בצורה רבה ולשפר את איכות חייו.

מרחק נגיעה משיפור איכות החיים

תוכלו לקבל את מגוון הטיפולים בקליניקה ברחובות. אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי הקליניקה, המכשור הרפואי בו משתמש המטפל, טיפול באלרגיה, שיטות הדיקור, או במידה ויש לכם שאלות לגבי רפואה משלימה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי. באמצעות שיטות הטיפול הרבות והמגוונות, תוכלו להעניק לגופכם ונפשכם את הטיפול היעיל ביותר. שווה לכם לנסות, לא תצטערו.

כתיבת תגובה