שילוח בינלאומי לכל העולם

שילוח בינלאומי הוא הדרך המקובלת להעברת סחורות, חבילות או פריטים גדולים ממדינה אחת לאחרת. השילוח מתאפשר כמעט לכל מדינה בעולם (לכל המדינות אליהן יש אישור טיסה מישראל) ויכול לכלול כל כמות של סחורה בכל גודל או צורה. השילוח מתבצע כיום בשתי דרכים עיקריות: שילוח ימי באמצעות ספינות מטען, או שילוח אווירי באמצעות מטוסי תובלה. בעוד שהאפשרות הראשונה מאפשרת שילוח של סחורות בכל גודל או צורה וכן סחורות שאינן ניתנות להעברה באמצעות מטוס (כגון פריטים חדים או לא בטיחותיים), הרי שהשילוח האווירי מאפשר העברת הסחורות במהירות אל היעד וללא סכנת טלטול או רטיבות, הקיימת בשילוח הימי.

חשוב לזכור כי קיימים הבדלים בשילוח סחורות למדינות שונות בעולם וכי לכל מדינה קיימות המגבלות שלה והחוקים שלה באשר לכניסת סחורות אל שטחה. בעת ביצוע השילוח לארצות הברית לדוגמא יש לבדוק מראש כיצד פועלים חוקי המכס במקום וכיצד מועברות החבילות מהספינה או מהמטוס אל היעד המבוקש. חברות שילוח יכולות לסייע בידיכם בעת תהליך השילוח ולמנוע את העיסוק בביורוקרטיה הרבה ובמגבלות הנלוות לתהליך זה.

בעת השילוח לאירופה יש לזכור כי בעת שילוח ימי למדינה שאין בשטחה חוף ים, החבילה תעבור ממדינה אחת לאחרת בשילוח יבשתי כדי להגיע על היעד. עובדה זו תקיפה גם במדינות אפריקה, ברוסיה ובאזורים שונים במרכז אוסטרליה. בכל מדינה בה תעבור החבילה קיימים חוקים שונים מבחינת המכס וכן מבחינת התשלום להעברת החבילה. כדי להימנע מעיסוק מיותר בביורוקרטיה יש לקחת בחשבון את האפשרות לשילוח אווירי ישירות אל עיר היעד. בדרך זו תימנע העברת החבילה דרך מדינות שונות או אזורים שונים וייחסך לכם זמן יקר.

בעת השילוח לאפריקה, לרוסיה ולמדינות מזרח אירופה חשוב להבין כי קיימים סיכונים רבים בעת המשלוח היבשתי של החבילה. מומלץ לוודא בעת השילוח כי החבילה מבוטחת כנדרש וכי ייעשו כלל המאמצים למען הבטחת הגעתה אל היעד. חברות שילוח יהיו יעילות בעת השילוח למדינות אלה, בשל הסיכונים הרבים הקיימים בהם והניסיון של החברות השונות בהובלת החבילות למקומות מאתגרים.

כתיבת תגובה