שיקום הפה – דברים שחשוב לדעת

שיקום הפה

שיקום הפה הוא הליך המתבצע במטרה למנוע טיפולי שיניים קשים כמו השתלות שיניים דחופות וכואבות. שיקום הפה כולל בתוכו טיפולים רבים שבסופו של יום עוזרים לנו לקבל חיוך יפה יותר. שיקום הפה כולל טיפולים כמו: טיפול בעצמות לחיים, ניתוחי לסת, טיפולי שורש חדשים ושיקום טיפולי שורש ישנים, השתלת עצם בחניכיים, יישור שיניים (פלטות, גשרים וכיוצא…), טיפולי מניעה למחלות חניכיים, הארכת כותרת ועוד רבים אחרים.

שיקום של הפה הינו הליך חשוב וכשמחליטים לבצע אותו צריכים לקחת בחשבון שהרופא המטפל צריך להיות מוסמך ובעל ניסיון, לכן לפני שניגשים לטיפול מסוג זה מומלץ לעשות מחקר מקיף על הרופאים השונים, לקבל המלצות וכמובן להשוות מחירים. יש רופאים שטוענים שהם יכולים לבצע שיקום לפה ביום אחד. חשוב שתדעו שזה יכול להתקיים רק בהתאם לטיפולים הנחוצים לאותו מטופל וכמובן גם למצבו הרפואי, יחד עם זאת לא מומלץ למהר עם טיפול שכזה אלא לתת לגוף "לעכל" את השינויים בזמן שלו ולפרוס את טיפולי שיקום הפה.

תהליך השיקום יכול להיות גם הליך אסתטי מאידך אל דאגה, זהו לא שינוי שיבחינו בו כולם. בזכות האמצעים הטכנולוגיים החדישים והטיפול האיכותי הנכון שינוי צבע השיניים יותאם למטופל, ישורן יותאמו לצורת הפה וכל הליך אחר יעשה על הצד הטוב ביותר שיראה כחלק אינטגרלי מהפנים.

אז למה בעצם כדאי לנו לשקם את הפה? שיקום שכזה מונע מחלות חניכיים ושיניים עתידיות, הוא יכול להיות טיפול קצר למדי וההתאוששות קלילה כמובן בהתאם לטיפול הנדרש (עד שבועיים התאושששות), סיכויי ההצלחה גבוהים במיוחד בטיפולים שכאלה עקב הטכנולוגיה המפותחת בתחום רפואת השיניים והחשוב ביותר הוא שרוב טיפולי שיקום הפה מחזיקים לאורך זמן, יש כאלה שמחזיקים אפילו חיים שלמים.



כתיבת תגובה