שירות אחסנה במרכז

חברות ועסקים רבים מחפשים אחר פתרונות לתוספות מבנה עבור פרוייקטים ואירועים שונים. במיוחד באזור המרכז הידוע בצפיפות ובמחירים הגבוהים. ברוב המקרים, בנייה או קנייה של מבנה עשויים להוכיח עצמם כפתרונות יקרים ובלתי משתלמים לטווח הארוך. חשוב לזכור גם כי בנייה של מבנה מחייבת אישורים ובדיקות רבים. על מנת להקל על התהליך ולהוזיל בעלויות קיים פתרון של מבנים ניידים. אפשרות זאת מעניקה גמישות בשימוש ויכולה להתאים לטווח רחב של חברות ועסקים. אך לפני הכל מומלץ להבין מה הם מבנים ניידים ולמי מתאים השימוש בהם.

מבנים ניידים – מה זה?

מכולות הניתנות להקמה, הובלה ושינוע בצורה פשוטה וללא אישורי בנייה מיותרים. המכולות עשויות מחומרים המאפשרים עיצוב של החלל הפנימי והחיצוני בהתאם לדרישות החברה. כל המכולות עוברות שיפוץ כללי על מנת להעניק להן את המראה שבעל העסק מעוניין בו.

את המבנים ניתן לצייד בכל אמצעי הנוחות המודרניים הנדרשים לחוויית עבודה נעימה, נוחה ובטוחה, כגון: שירותים מטופחים, מקלחת מהודרת, מטבחון משוכלל, מקרר חדיש, מזגן ועוד.

כל ציוד החיוני לתפקוד העסק יכול להיות מותאם לחלל ולהכלל בתכנון ובנייה הסופיים. המכולות מאפשרות לבנות משרד מהודר בתוך זמן קצר ובעלויות נמוכות.

למי זה מתאים?

המבנים הניידים יכולים להתאים לפרוייקטים זמניים וקבועים שונים באזור המרכז והסביבה וביניהם: ביתנים לתצוגה, מבנים לתערוכה, ביתני שמירה, משרדי מכירות, מחסנים מותאמים אישית ועוד שימושים רבים אחרים.

יתרון של המבנים

המבנה משחרר את העסק מהצורך לבנות מבנה קבע ולהסתבך בתהליכים ביורוקרטיים ארוכים ומייגעים. פעמים רבות הזמן והטרטור הכרוכים בהוצאת אישורים לתוספת מבנה הופכים את כל התהליך לבלתי משתלם ומעקב פרוייקטים. בנוסף, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי שימוש במבנים ניידים זול ומשתלם בהרבה ממבנה קבוע. והיתרון המשמעותי הוא הגמישות מבחינת הגודל המאפשר חהתאים את המבנה בקלות לאזור צפוף כמו המרכז. הניידות של המבנים מאפשרת להעביר אותם ממקום למקום ולהשתמש בהם ליותר מפרוייקט אחד.

השכרה או מכירה?

סוג החבילה תלוי לחלוטין בצרכיו של העסק. לרוב, פרוייקטים זמניים או קצרים – כגון תערוכה, תצוגת אופנה וכו'- יזדקקו לפתרון קצר מועד ויבחרו באפשרות של שכירת המבנה. פרוייקטים לטווח ארוך, כגון שמירה, מחסן, משרד וכו' יבחרו באפשרות של מבנים ניידים למכירה. המבנים הניידים מעניקים פתרון ייחודי של אפשרות אחסנה במרכז שאינה מצריכה השקעה גבוהה של זמן או תקציב וניתן להתאים את חבילת השימוש לצרכי העסק.

כתיבת תגובה