שמלות כלה מעוצבות ויפות

הגיע הזמן לבחור שמלה – יום חשוב ביותר בחיים, כנראה החשוב מכולם, הוא היום בו מתחתנים – זהו יום שמוקדש לזוג האוהבים, שמתכוונים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב מול קהל רב לשתף את חייהם בבריאות ובחולי.

באירוע גדול ומשמעותי זה את חייבת להיראות הכי טוב שאפשר, ומה טוב יותר משמלה מיוחדת, שגורמת לכל אישה להיראות כמו מלכה אמיתית?

איך כדאי לרכוש שמלה? כמה היא עולה? מהן האופציות העומדות בפניך? רוצה לדעת הכל על מעצב שמלות כלה? זה הזמן!

מחירה ההתחלתי של שמלת כלולות מעוצבת הוא 6,000 ₪, אך עבור כלות רבות סכומים אלה נחשבים לנמוכים ביותר. השכרת שמלת כלולות עולה כ-10 אחוזים פחות מקניית שמלה חדשה, ועם הפרש מחיר כזה מזערי, ברוב המקרים מומלץ לרכוש אותה ולהחזיק בה כמזכרת.

שמלות כלה מעוצבות – כל המידע.

רוצה למצוא סלון או מעצבת? הכי פשוט לדבר עםחברות קרובות שהתחתנובמהלך השנה האחרונה(לא לפני 10 שנים), אפשר גם לעבור על קטלוגים מצולמים של המעצבים הללו במטרה להתרשם אם מגוון השמלות שלהם יפות בעיניך.

השתמשי בקטלוגים, אולם התייחסי אליהם כהנחיה ראשונית ולא יותר, כדי להתוודע לדגמים הקיימים בשוק, לבחירת סגנון וגיזרה והכי חשוב, קבלת רעיונות עבור שמלת הכלה שלך.

התרשמת? הגיעי לסטודיו או לסלון, בביקור מתואם מראש, כך שתקבלי שירות טוב.

בדקי האם הבעלים מעניקים לך את השירות, או האם את מופנית לאנשי הצוות במקום? קשובים? הצוות מטפל בך היטב? ומה היחס ללקוחות אחרות שמגיעות למקום? האם העלות מתאימה לך?

בדקי גם אם תקבלי בונוסים חשובים אחרים, למשל,איפור בבוקר האירוע, שכן הדבר עשוי לחסוך לא מעט הוצאות. בנוסף, ישנם מקומות אשר לעיתים לוקחים את השירותים האלה צעד נוסף קדימה ולכן הם מציעים מגוון טיפולים מפנקים אשר הופכים את ההכנות הארוכות ליותר מהנות.

סלון טוב מקפיד על איכות בכל פרמטר ופרמטר – חומרים, עיצוב ולא פחות חשוב, השירות. לכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר על פחות.

צריכה מידע על שמלות לחתונה? שובי לפה בהקדם ותוכלי למצוא את כל הסלונים והמעצבים, בלחיצת כפתור אחת. בהצלחה!

כתיבת תגובה