שמן הדרים- חודר לעור שלכם!

ערכת "המסת הצלוליט" כוללת גם שימוש בשמן הדרים, שיש לו תכונות ידועות ומוכרות בהשפעה על העור, בייצור קולגן ובהקניית מראה בריא וחלק, הוא השמן שנבחר להיות הבסיס לפני העיסוי במכשיר, ולא סתם. הוא השמן הכי מתאים לטיפול ולהמסת צלוליט בשילוב של עיסוי.

באופן כללי  בכל פירות ההדר יש שפע של ויטמינים ונוגדי חמצון A,C,E יחד עם פלבנואידים, או בשמם הנוסף ויטמין P. הן נוצרו כתוצאה מסינטיזה ומצויות בפירות הדר. שמן הדרים מכיל גם: סידן, חומצת לימון, סיבים תזונתיים, חומצה פולית ועוד.

איך שמן ההדרים תורם להמסת צלוליט?

  • מסייע לספיגת ויטמין C ללא חמצון * מעודד ייצור קולגן
  • הוא מהווה גורם אנטי ויראליים * מתפקד כנוגד חמצון
  • מחזק את נימי הדם * מונע דלקות
  • מונע נזק בצריכת שומן מהחי * מנקה זיהומים
  • מכיל ויטמין A המסייע בייצור קולגן * מקנה לעור מראה צעיר ורענן
  • מעבה את השכבה החיצונית של העור* מכיל ויטמין C, ועל העור יוצר אפקט של מתיחה * מונע כתמי פיגמנטציה.
  • ויטמין E שנמצא בשמן ההדרים, מרכך את העור* מפחית את אובדן המים מהעור.
  • ישנם מחקרים המצביעים תכונות בשמן הדרים המאיטים את הזדקנות העור .

 

למה העור שלכם צריך קולגן?

הקולגן הוא חלבון שמצוי בערכים של עד 35% מהחלבונים שבגוף האדם. כיוון ששמן הדרים אשר אותו מורחים לפני פעולת העיסוי להמסת הצלוליט מכיל ויטמין A, המסייע בייצור קולגן, יש חשיבות רבה להבין מהו תפקידו של הקולגן לעור גוף האדם.

הקולגן הוא המרכיב העיקרי של רקמות החיבור בגוף האדם, ומשולב בגוף בדרך כלל יחד עם חלבון נוסף בשם אלסטין, כאשר לקולגן יש יכולת למתוח ולאלסטין יש יכולת להגמיש את הרקמות. כאשר יש פחות מדי קולגן לעומת אלסטין, העור נעשה רפוי ומשוחרר וזה קשור לתפקוד של הרקמות.

 

אם אמרנו שצלוליט נתקע ברקמות- אז צריך קולגן!

כיוון שצלוליטיס נוצר עקב זרימת דם לא תקינה לאזורים מסוימים בגוף, יש להניח כי ייצור הקולגן באזורים הללו נחלש. אם משתמשים בשמן הדרים ומבצעים עיסוי, הוא חודר אל מתחת לעור ויחד אתו חדור קולגן. הצירוף של מריחת שמן הדרים יחד עם העיסוי מעודדים את יצור הקולגן ומייצרים איזון בין האלסטין והקולגן, שהרקמות כל כך זקוקות להן כדי להיות מתוחות ובריאות.

גם לויטמין C שמצוי בשמן ההדרים יש תפקיד חשוב בבניית הקולגן ולכן שמן ההדרים הוא זה שנמצא מתאים להמסת הצלוליט.

כתיבת תגובה