שעון יד לגבר המודרני

בשביל רוב האוכלוסיה השעון נתפס כלא רק שעון. הלא בזמנים שלנו, בזמן המכשירים הניידים, אין בו כמעט כבר ממש תועלת, אזי, מדוע אנשים עדיין מוצאים כסף על שעון יד? ומעבר להכל מדוע לנו לשלם תמורתם סכומי עתק? (שעון יד עשוי לעלות מעל 1000 ₪).

הפתרון לקושיה הזו מאוד פשוט – השעה היא בכלל לא הדבר החשוב, הנקודה הינה ההרגשה שהוא משדר לכולם – יוקרה ואלגנטיות וכמובן גם השעון הינו אביזר אופנה ייחודי.

כמו תחומים יוקרתיים רבים אחרים, חפץ שעושה רושם ונשמר כחדש, בד"כ עלותו בהתאם. בדיוק מסיבה זו ראוי לציון להסביר לכלל ובמיוחד לבזבזנים הגדולים, שלא צריך להיות עשירים על מנת לרכוש שעון מתוצרת פנריי, ויותר מזה לא חייבים לפשוט את הרגל כאשר מתחשק לנו לקנות לחברה אחד יוקרתי.

שעון יד לגבר

כמו שמוסבר לעיל, אנו לא חיביים להוציא את רוב השכר מפני שקונים שעונים מיוחדים, בעידן שלנו נוכל להשיג את רוב רובם של המותגים והדגמים בסכומי כסף שפויים משמעותית, ממה שיש ברוב ההחנויות בארץ. איך זה אפשרי? זה פשוט מאוד, מעבר לביצוע סקרון טוב בחנויות רגילות, מומלץ בחום לבדוק מה עלות השעון במספר חנויות וירטואליות, ללא צל של ספק התעריף שלו יהיה זול בצורה ניכרת.

חשוב לקלוט שחנויות אלו צורכות את המלאי מאותם ספקים ומספקות אותם לנו הנחה משמעותית כי עלותן קטנות משמעותית – לא קיימות להן הוצאות נלוות כמו מיסי ארנונה ובדרך זו הלקוחות יכולים להנות ממחיר אטרקטיבי.

מתי ששוקלים קניית שעון מושלם גם אם מדובר בשעון ממותג כמו של פיאז'ה או אולי דגם יותר פשוט שניתן לקנות בשוק, מוטב לבדוק שקיבלתם אחד אורגינלי וחס ושלום לא סתם זיוף, ובנוסף שהמוצר מגיע בקופסה של היצרן, שהודבק לקופסה המס"ד שלו וחוברת האחריות.

פרטים אלה עקרוניים במצב של רכישת שעון במרשתת וגם בבתי עסק. כמובן שישנן יחסית הרבה חברות שמציעות שי והטבות כמו לדוגמא שירותי משלוח המשמשים כמניע לקניה. במידה שאתם תרים אחרי חנות וירטואלית הקליקו וגלשו ל-שעון ספורט, באמצעתונו תמצאו בקלות – מלא המלצות.

כתיבת תגובה