שף עד הבית – ארוחה אישית

לכל אחד מגיע מדי פעם פינוק ובמיוחד כאשר מדובר באירוע אישי המתקיים אחת לתקופה מסוימת, כגון ימי הולדת, אירועים עסקיים, הפעלות שונות וכדו'. הפתרון של שף עד הבית במקרים אלו מוכח כיעיל ועל כך מיד.

שף עד הבית – מה הרעיון?

מי שהיה במצב שהזמין כמות גדולה של מוזמנים לאירוע מסוים יודע מן הסתם את ההכנות הכרוכות בכל מה שקשור למזון ולאירוח הקולינרי. זה מתחיל מאיסוף החומרים, ממשיך באיסוף מתכונים ונגמר בהסתייעות בחברים על מנת להכין את התפריט. הרעיון של שף עד הבית בעצם נותן את החופש להינות מהאירוע ללא צורך בכאב הראש הכרוך בהכנות וזאת מאחר שלשף עצמו יש את כל הכלים, הניסיון והצוות על מנת להפיק ארוחה משביעה ומהנה.
אפשר לומר שמהרגע שהחלטנו על הזמנת שף אפשר להיות רגועים בכל מה שקשור לאירוע מוצלח ,מהנה והכי חשוב, טעים.

שף עד הבית – אטרקציה קולנרית

כאשר מסתייעים בשירותים אלו לאירוע האישי צריך לזכור שהרעיון של שף עד הבית לא אומר שמגיע מישהו, מבשל ארוחה והולך, אלא מדובר בהפעלה אשר מתאימה לכל סוג של קהל וכל גיל כאשר יכול להיות שיהיה ניתן להשתתף עם השף בהכנת הארוחה ולראות כיצד הוא מכין את הארוחה למול פני האורחים ועל הדרך ניתן יהיה ללמוד דבר או שניים בתורת האוכל אשר יקחו את כל מה שאתם מכינים בבית למדרגה חדשה ומי יודע, אולי תהפכו להיות שפים בעצמכם או שתרצו להיות כאלה.

שף עד הבית – גם באינטרנט

אחד מהדברים הראשונים שמאפיינים אתר של מי שנותן שירותי שף עד הבית הוא התמונות להמחשה שבהן ניתן לראות מבחר של מאכלים ומאפים למיניהם שאותם הוא מציע יחד עם שירותים נוספים שיכולים לכלול שירותי קייטרינג, שירותי מגשי אירוח בהזמנה אישית ועוד מבחר נרחב של שירותים ופתרונות בתחום הקולינרי והאוכל.
במידה והתמונות שבאתר עשו לכם חשק לאוכל טוב, כדאי ליצור קשר עם השף ולהתעניין לגבי השירות שהוא מציע, מהם המחירים שהוא מבקש והאם יש הנחות על דברים מסוימים ויש גם כאלה אשר מאפשרים להתרשם מהאוכל המוצע על ידי סדרת טעימות המיועדות להרכיב את התפריט האישי המיועד להיות באירוע. ושיהיה לכם בתיאבון. 

foodeng1977

קצת עלינו- לה-אקלסנטה מביאה בשורה חדשה בתחום מגשי האירוח ובמתן שירותי קייטרינג לאירועים ,לא חשוב מהו ההיקף המוזמנים, ומהי מהות המפגש, אם פרטית, משפחתית או עסקית אנו מתמחים במתן מענה הולם לצורכיהם של עורכי אירועים מכל סוג.מעוניינים לתת את הטוב ביותר, בלי להתפשר, לספק מזון משובח, טרי וטעים במיוחד יש לכם אפשרות לבחור מתוך היצע רחב ולקבל. שירות אמין ומקצועי במיוחד אתם מוזמנים להכיר את מה שיש לנו להציע.לה-אקלסנטה חרטה על דיגלה סטנדרטים של איכות ברמה גבוהה מאוד, בדגש על סדר המגשים ומראה מרהיב אסתטי ,עמידה בזמנים,ותודעה שירות מהטובות שידעתם. חוויה מושלמת עבור כל אירוע לרגעים המיוחדים של החיים וטעמים בלתי נשכחים .אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב והמחשבה מעמיקה למזון ולהרכב המנות שאנו מציעים. בחירה בריאה של רכיבים איכותיים ובטריות מקסימאלית שמביאות לתוצאות מושלמות לכל אירוע .אנחנו מתמחים בארוחות מוכנות, כריכים וסלטים, בין אם אלה מגשים של מלוחים או מתוקים, או סנדוויצ'ים אנו מייצרים הכול בעצמנו, ומחומרי הגלם המובחרים ביותר שאפשר למצוא. כמו כן, אנחנו מקפידים שהן ההכנה והן האריזה יתבצעו בזמן הקרוב ביותר למשלוח, כך שלא ניתן להטיל ספק ברמת הטריות.

כתיבת תגובה