שש בש און ליין

שש בש און ליין

שש בש הוא אחד המשחקים הפופולאריים ביותר כבר עשרות שנים. לכל קבוצת חברים יש את אלוף השש בש הפרטי שלה. בעידן האינטרנט, אפשר לשחק שש בש בצורה קצת אחרת. זה אותו המשחק, אותם הכללים, אותו הלוח רק שהשחקנים אחרים. בגרסה המסורתית של שש בש אנחנו רגילים לשחק מול יריבים מוכרים, חברים או משפחה. שש בש און ליין מאפשר לנו לשחק מול יריבים אקראיים מכל העולם, להכיר טכניקות חדשות ולהתמודד באתגרים של העולם האמיתי.

שש בש און ליין: איפה משחקים

אם להודות על האמת, לא מסובך למצוא אתר בו ניתן לשחק שש בש און ליין. אפשר לשחק שש בש און ליין באתרי משחקים הכוללים את משחק השש בש בקטגוריית הקלאסיקות או משחקי הלוח. לעיתים יופיעו גם תחת משחקי קובייה. אתרים אחרים, כמו פורטלים למיניהם, יכללו שש בש און ליין תחת מדור כיף, פנאי או משחקים. למקצוענים ולאלה המחפשים אתגר, תוכלו למצוא גם אתרים שנבנו על טהרת המשחק ומאפשרים שש בש און ליין ברמה אחרת, שש בש נגד המחשב שהוא ממש לא פשוט כפי שנראה לכם. מדובר באסטרטגיות מאתגרות וחדשות שיציבו רף חדש גם לשחקנים הותיקים מביניכם.

שש בש און ליין: חוקים

ישנם משחקים שמרגע הופעתם ברשת האינטרנט השתנו מעט החוקים והמשחק מתנהל לפי כללים אחרים שיש להכיר מחדש. לא כך הדבר כשמדובר במשחק ששבש און ליין. ברובם הגדול של המקרים מדובר באותו משחק שכולנו מכירים, ב-24 פרמידות ו-15 אבנים לכל שחקן. החלוקה היא אותה חלוקה, הצעדים אותם צעדים והקוביות – עניין של מזל. ההבדל היחידי הוא באופן השליטה במשחק, בלחצנים האחראיים על תנועת האבנים והגבלת הזמן לכל תור.

שש בש און ליין: פרסים

לא כל משחקי שש בש למיניהם מסתיימים בניצחון למען הצדק. ישנם לא מעט אתרים, תחרויות וטורנירים ברשת המציעים משחקים על פרסים של ממש. מדובר בתלושי קנייה, מענקים, דיסקים, חולצות, בקבוקי אלכוהול ושאר פרסים לזוכים המאושרים. בדרך כלל יינתן הפרס לאחר תחרות ממושכת ופומבית שניהל האתר בין גולשים רבים מכל רחבי העולם, שהתקדמו בשלבים והתמידו בתחרות.

אלעד

המאמר נכתב ע"י אלעד כהן - מתכנת פלאש בחברת GAME DEV LTD.

כתיבת תגובה