תיקון דודי שמש – מידע חשוב

שוב ממהרים לצאת ובדיוק אין מים חמים? מחפש פתרון לסוגיה? אם אתה מחורפן מהמצב כיום ואתה מהרהר לעצמך איך יכול להיות מצב שאחרי היום החם הזה המים בבאמבטיה עדיין קרים. הרשו לנו לחשוף אתכם לאלטרנטיבה חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול של קרני השמש באמצעות התקנה של דוד שמש.

תיקון דודי שמש – כי דוד חשמלי זה פשוט בזבוז

התקנת דוד שמש תצמצם יותר משחשבת את ההוצאות שלכם על חשמל בבית ואפילו במסעדות. למעשה יש שימוש חכם של קרני השמש החמות לטובת הרתחת המים במקום חימום על ידי אביזר חשמלי או אלטרנטיבות אחרות המשתמשות בכמויות חשמל עצומות.

מעבר המוני לשימוש בדוד שמש לא רק יביא לירידה בהוצאות כי גם לירידה בשימוש בחשמל. בדרך זו אנחנו מורידים אתכמויות הזיהום והצריכה ובכך מונעים חוסרים של חומרי גלם לייצור אנרגיה בעולם.

תיקון גוף חימום דוד כל מה שרציתם לדעת

איך זה פועל בכלל? איפה מניחים? למי זה מומלץ? כל העובדות לגביי דודי שמש.

קיים חוק המחייב שימוש בדודי שמש בבניינים החל משנות השמונים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). על ידי חקיקת חוק זה חוסכים כשלושה אחוז מצריכת החשמל הארצית.

פיתוח הדוד כשם שאנו מכירים אותו הינו ישראלי. מתאים לנו, לא?

את דוד השמש מציבים על גגות הבניינים, או על שטחים פתוחים אחרים המאפשרים חשיפה מושלמת לשמש. את דוד השמש מציבים כשהקולטים מופנים דרומה.

דוד השמש בנוי ממיכל בצורת גליל העשוי מתכת, אשר מכיל מים, המחובר לקולטים. הקולטים מכילים בתוכם מערך מסועף של צינורות מים במסגרת מתכת סגורה.

מסגרת הקולטים מורכבת באופן שהצד החיצוני עשוי משטח זכוכית חלק ואילו יתר צלעות הקולט צבועות בשחור, וזאת על מנת לתפוס כמה שיותר מהקרניים של השמש. עקב כך חשוב לשמור שצידו החשוף של הקולט נקי ומבריק.

הזמנת דוד מסוג זה כדאית מאוד לבתים פרטיים ואפילו בבתי מלון במדינות חמות שבהן ניתן לעשות שימוש במשאב הטבעי של אנרגיית קרני החמה.

זקוקים למידע נוסף על תיקון דוד חשמל? לא מבינים איך הסתדרתם עד היום? לעולם טוב יותר, גלשו לאתר האינטרנט www.enos56hjlm.org.il/ בו תוכלו למצוא הצעות, פרטים, טיפים ומחירים מטובי אנשי המקצוע.

כתיבת תגובה