תיקון מקריים 24 שעות

מה נותן לנו הרגשה טובה יותר מכוס שתייה קרה ביום חם?

היום רותח, לא עוזבים את המזגן בגלל מזג האוויר הלוהט, השמש שורפת ואין מנוס מהזיעה. לא ביקשנו הרבה, להסתגר בבית, לפתוח את דלתות המקרר ולשתות משקה צונן. אך מה עושים אם דווקא עכשיו המקרר מתקלקל? איך תשכרו טכנאי מקררים? איך תשמרו על המקרר והמקפיא שלכם תקין לאורך זמן רב? אילו מכשירים חדשים מומלצים לקניה ומדוע?

שהרי הבעיה במקרר לא תקין היא יותר גדולה מקולה חמה, ובעיה בקירור המזון שלנו משמעותה פגיעה בטריותו, מעודדת התפתחות עובשים ומחלות, מפיצה ריח רע, ואפילו בזבוז רב של כסף על חשמל ומוצרים שנזרקים לפח.

מחפשים אינפורמציה בנושא תיקון מקררים? לפניכם קצת מידע מעניין ומועיל בנושא מקררים ומכשירי קירור:

לשם שמירה על אורך חיי המקרר הביתי, תחילה הציבו את המכשיר בפינה מוצלת ומבודדת, במרחק קטן מהקיר, והקפידו לא להשאיר את הדלתות פתוחות. נוסף על כך, הקפידו להשאיר את פתחי כניסת האוויר הקר פתוחים לזרימת אוויר ואל תשנו את עוצמתו אלא אם אתם מוכרחים.

חייבים טכנאי מקררים תל אביב? שתלם לבדוק אם המקרר עדיין זכאי לאחריות היצרן. במידה ולא, תתבקשו לשלם 200 שקלים לפחות על בדיקתו ועוד תמורת התיקון עצמו והחלקים שבהם נעשה שימוש.

נדרשתם לתקן? הקפידו לבקש אחריות עבור התיקון.

רוכשים מקרר חדש? מכשירים תוצרת הארץ נוטים לעלות פחות ממכשירים מתוצרת חוץ, זאת בעוד האיכות שלהם לא נופלת מהם (יש שיאמרו שהיא אף עולה עליהם). אם כסף זו לא בעיה מבחינתכם, ניתן לרכוש מקרר איכותי, מעוצב ויוקרתי אשר כולל תכונות נוספות כגון אפשרויות בקרת קירור מתקדמות וחלל אחסון גדול יותר מהמקרר הממוצע.

לאוינפורמציה נוספת על תיקון מקררים בקרו באתר שלנו www.ashanti.org.il

כתיבת תגובה