תכנון מודעות אבל

הכנת מודעת אבל

איש מאתנו לא רוצה להגיע למצב בו הוא מתכנן מודעת אבל, אבל אין לנו גם ממש ברירה

כאשר כל אחד ואחד מאתנו מתכנן את השבוע או את היום שלו, אנחנו לא חושבים על סיטואציה שבה אנחנו צריכים לתכנן מודעת אבל. זוהי עובדה פשוטה מאוד, שכן למרות שהמוות הוא חלק מהחיים והמוות של האנשים הקרובים אלינו למרבה הצער גם כן, בשלב כזה או אחר – אנחנו לא רוצים להתעמת עם הנושא הזה ולעסוק בו גם כשהוא קרוב באופן מצער. סטטיסטית, כל אחד ואחד מאתנו יצטרך לתת דעתו בשלב כזה או אחר לסידורי הלוויה והשבעה של סביו, הוריו או דמויות קרובות אחרות בחייו – ואז, בסערת הרגשות שלנו, אנחנו צריכים לחשוב על פרטים כמו הדפסת מודעות האבל, פיזורן והניסוח הנכון שלהן.

כיצד מתכננים מודעת אבל בצורה נכונה, ומהם המפתחות לביצוע נכון של משימה עצובה זו?

  • ניסוח – השלב הראשון של תכנון מודעות אבל הוא ניסוח המודעה עצמה. את המודעת ננסח בהתאם לפורמטים הקיימים של מודעות כרגע, ונוסיף או נגרע ממנה בהתאם למה שאנחנו רוצים ליצור בה – אבל חשוב להכיר את הפורמטים ולכלול את הפרטים הרלוונטיים, בעיקר עבור תושבי השכונה המזדמנים שלא בהכרח יודעים על מותו של האדם הקרוב ורוצים גם כן לבוא לחלוק כבוד.
  • הדפסה ופיזור – לאחר שניסחנו ועיצבנו את מודעת האבל בצורה המבוקשת לנו, אנחנו צריכים להדפיס כמות גדולה יחסית של מודעות שכאלה, ולתלות אותן בנקודות ברורות בסביבת המגורים שבה גר המנוח ושבה מתרחשת השבעה. בצורה זו, אנחנו מבטיחים את היידוע של כל הגורמים הרלוונטיים – ובכל מה שנוגע לשבעה של אדם קרוב אלינו, אנחנו צריכים להבטיח שזה אכן המצב.

לעתים קרובות, שירות מקצועי שמבצע את תכנון מודעת האבל עבורנו הוא הכתובת הנכונה עבורנו

בסערת הרגשות של אובדן אדם קרוב, לא תמיד אנחנו יכולים לבצע משימה יום יומית ופשוטה בתנאים אחרים כמו תכנון של מודעת אבל. בהקשר זה, שירות מקיף שמבצע עבורנו גם את המשימה הזאת בצורה מקצועית ולשביעות רצוננו הוא שירות מהסוג שנצטרך לחפש.

כתיבת תגובה