תספורות רטרו לחתונות

התארסתן? מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לארגן את כל מה שצריך- אולם אירועים, שמלה, מוסיקה, אוכל ושתייה, אבל הדבר הכי חשוב ביום החתונה שלכן הוא אתן בעצמכן. כדי שתיזכרו את היום הזה בצורה הכי יפה, אתן צריכות להוציא את היופי הפנימי שלכן כלפי חוץ, מה שאומר שאתן צריכות לבחור שמלת כלה מושלמת לגוף שלכן, איפור שיבליט את מה שאתן רוצות להבליט ועליכן גם למצוא מעצבי שיער מקצועיים שיודעים מה הם עושים.

אולי לא ידעתן, אבל העיצוב של השיער שלכן משפיע במידה משמעותית על הפנים שלכן, וההיפך נכון גם הוא- מבנה הפנים שלכן מכתיב את התספורות שיתאימו לכן. על כן, בחירת מעצבי שיער ליום החשוב ביותר בחייכן – החתונה שלכן – היא קריטית.

מספרות שכונתיות זולות זה נחמד כשרוצים לעשות קצוות או להתרענן בספונטניות עם תספורת חדשה. אבל כדי להשיג תספורות מרשימות ליום החתונה, חייבים ללכת אל מעצבי שיער המתמחים בעולם החתונות. המחיר עולה, אך התוצאה הסופית עולה בהתאם.

בשנים האחרונות מסתמנת תופעה של חזרה אל תספורות שהיו אהודות בעבר, כמו זו של פארה פוסט. תספורות שכאלה דורשות ממעצבי השיער להכיר את התקופה וכדי שיוכלו לשחזר עד כמה שיותר את אותן תספורות, הם צריכים להיות מנוסים ומיומנים. רוב מעצבי השיער הטובים באמת, אלה שיוכלו להמליץ לכן על התספורות שמתאימות לכן וליישם אותן היטב, בדרך כלל נמצאים בסלוני הכלות. תוכלו למצוא מספרות שלא מתמחות בחתונות שיש בהן מעצבי שיער מוכשרים וזריזים לא פחות, אבל החיפוש יהיה ארוך ומתיש, לכן עדיף ללכת ישירות למקום המוכר. ובכלל, עדיף שאת כל הסידורים לחתונה שלכן שקשורות ליופי תעשו בסלון כלות, שם מציעים איפור, שיער ושמלות.

ובחזרה לעניין הרטרו. מספרות מקצועיות יכולות להראות לכן את התספורות הישנות שחזרו לאופנה, וביחד תבחרו את התספורות האחת והיחידה. חשוב שתקשיבו למעצבי השיער, כי הם יודעים יותר טוב מכן איזו תספורת מתאימה לתווי הפנים שלכן ואיזו לא.

לצד פארה פוסט, יש את התספורת הקצרה של טוויגי, מי שהייתה בעבר דוגמנית על מצליחה. נשים צעירות מאוד יחשיבו את התספורת של רייצ'ל גרין (הדמות אותה שיחקה ג'ניפר אניסטון בסדרה "חברים") כרטרו, ואחרות לא. כך או כך, התספורת שלה בעונה השנייה יצרה דיבורים רבים, לכן גם היא נכנסת להיכל התהילה.