תרגום קורות חיים

תרגום קורות חיים – למה משמשים אותנו קו"ח?
עמוד קורות חיים מציג אותך ואת כישוריך התעסוקתיים ומהווה למעשה את "תקציר העובד" עבור מעסיק פוטנציאלי. שם הוא יכול להבין מתוך כמה פסקאות האם נראה לו שכדאי לזמן אותך לראיון עבודה או לא… לכן, תרגום קורות חיים המנוסח ומתורגם היטב לאנגלית עשוי להשיג לך ראיון כה מבוקש.
כתיבת קורות חיים הינה כה חשובה, והרבה אנשים מבקשים עזרה בכתיבת קורות חיים מחברות המתמחות בכך. יש לציין שעבור תרגום קורות חיים גובים סכום שונה מאשר עבור כתיבת וניסוח קו"ח חדשים יש מאין.
תרגום קורות חיים
מרבית מקומות העבודה מבקשים לקבל לידיהם גם קורות חיים באנגלית. לשם כך רצוי להכין מראש את קובץ קורות חייכם גם בשפה האנגלית – על כן יש צורך במי שתרגום קו"ח הוא עבורו מקצוע ויש לו ניסיון רב בהעברת תוכן כה רגיש לשפות אחרות. תרגום קורות חיים לאנגלית מבצוע ע"י מתרגם אשר בקיא בניסוח קורות חיים ואף בלקסיקון תחום העיסוק של מחפש העבודה – כך יוכל לתת פתרון אולטימטיבי עבור אותו דורש עבודה.
גם אם אתם דוברים את השפה, סביר כי רצוי יהיה לקבל עזרה בכתיבת קורות החיים אם שפה זו אינה שפת האם שלכם. לא קל לכתוב קורות חיים אפילו בשפת האם, קל שכן קשה עוד יותר לעשות זאת בשפה זרה, תרגום קורות חיים אשר לא מבוצע ע"י מתרגם מקצועי עשוי פשוט לחסום מבעדך להגיע למצב בו אתה יושב עם המראיין ונותן לו הזדמנות להכיר וללמוד קצת יותר לעמוק עליך ועל הנסיון התעסוקתי שאולי לא פירטת אבל המעסיק מוצא רלוונטי.

תרגום קו"ח הוא חלק חשוב מאד מעתידך! אל תוותר על תרגום מקצועי של קורות חייך.

translation

כל תרגום מספקת שירותי תרגום בכל השפות והתחומים: תרגום טכני, משפטי, רפואי, תרגום אתרי אינטרנט, ועוד... פנה אלינו לקבלת הצעה משתלמת לתרגום

כתיבת תגובה