תרים אחר עורך דין גירושין?

מי מאיתנו לא נכנס לסיטואציה משפטית שבמסגרתה הוא נאלץ לפנות לעו"ד מקצועי? נכון, העיסוק של עורך הדין המומחה הינו מתן סיוע לקהל הרחב, בסיטואציות סבוכות בהן אנו צריכים את זווית ראייתו של עוד שמבין בענייני חוק ומשפט. כך, מי שעבר תביעת רשלנות רפואית אינו מסוגל לראות את השביל לפתירת הסכסוך מבלי לפנות למשפטן מקצועי.

אך, קיימת בעיה בעת שאנו צריכים לברר איזה סוג של משפטן מסוגל לסייע בתסבוכת בה הסתבכנו. הלכה למעשה, כשם שכשאנחנו סובלים מכאבי גב נלך אל מומחה אורטופד ולא לרופא עינים, אם אנחנו זקוקים לפרקליט בגלל ענייני קניין רוחני, נבחר ללכת אל אדם הבקי בסוגיות אלו ולא אל משפטן המתמחה בגירושין.

עורכי דין

כמו שהסברתי, תחום זה מכיל בלי סוף ספציאליזציות שונות ומשפטנים העוסקים ברבדי חוק אחרים. לדוג': דיני משפחה, קניין רוחני, תאונות דרכים ונדלן. אעפ"י שכול אחד ואחד מעורכי הדין הללו הוסמך באופן כללי וגם הסמכה ממוקדת בתחום עיקרי, מומלץ מאוד להעסיק עורך דין שמתמחה במיוחד בתחום המשפטי בו תזדקקו לסיוע.

כך למעשה, היו רגועים כי האדם בו בחרתם משכיל בכל הדינים, החוקים וההיבטים הלגאליים המהותיים לכם.

כיצד למצוא פרקליט?

הצעד ה-1 שיש לבצע אם אנחנו חווים סיטואציה המצריכה עצה משפטית הוא הבנת התחום הספציפי הקשור לסיטואציה. כך לדוג' – בני זוג אשר בוחרים לסיים הזוגיות וכעת הם מעוניינים לחלק הרכוש ולפתור בעיות כשאלת ראיית הילד, עדיף להם שימקדו את חיפושם על העוד המתאים כמו עו"ד לדיני משפחה ולא עו"ד נזיקין.

כיצד ניתן לדעת שהעו"ד אשר אותו שכרנו הוא אכן מתאים בעבורנו?

בשביל שנוכללקבל שירות איכותי, כדאי לוודא באופן מלא שאכן מדובר באדם בעל יכולות, נסיון וציבור לקוחות בנושא שבו אנחנו צריכים ייעוץ. לדוגמה – אילו ניוועץ בעוד אלימות במשפחה שרק עתה סיים ללמוד, סביר בהחלט להניח שדי מוקדם נגיע למסקנה כי הוא לא מנוסה מספיק בכדי לספק לנו פתרון טוב. אע"פ כן, אם נפנה לעו"ד עם ידע ובעל מוניטין, נצליח בהחלט להרוויח יעוץ משפטי ראוי ורם במעלה.

עלויות שירותי עריכת דין

לפעמים, הדבר המפחיד כששוכרים משרד בעל נסיון רב בקושייה בה אנחנו מעוניינים בסיוע הוא המחיר שהוא דורש. נכון בהחלט, פרקליט ובעל לקוחות מבקש ומקבל ממון רב תמורת עבודתו. עם זאת, אם אותו עו"ד החליט לגבות סכומים גבוהים כאלה, ולכן סביר שהוא אכן מסוגל לעשות עבודתו כיאה וכך להשיג לפונים אליו את התוצאות האופטימליות.

רוצים לקבל עוד מידע על נושא בחירה מושכלת של עו"ד טוב? עברו ל-http://www.psakdin.co.il/yp/search.asp?Profession=1003&InterestGroup_ID=10 ותדעו יותר.

כתיבת תגובה