1070 – פלאפון למבוגרים

1070 הנו פלאפון איכותי למבוגרים אשר נקרא גם EASY PHONE ואשר מיוצר על ידי חברת MY PHONE.
פלאפון למבוגרים, 1070, הנו מכשיר המותאם במיוחד לקהילת האנשים בגיל הזהב ומיועד לסייע להם לעשות שימוש בפלאפונים במקום בטלפון רגיל באופן המאפשר התקשרות בינם לבין הקרובים להם לאורך כל שעות היממה ובכל מקום בו הם נמצאים.
אחת הבעיות שיש לאנשים בגיל הזהב הנה קושי להתמודד עם טכנולוגיה חדשה, הם לא מעוניינים בפלאפון משוכלל עם חיבור  לאינטרנט שכן הם לא יעשו בו שימוש ממילא ולא רק זאת אלא שבשל בעיות כמו ראייה חלשה יחסית, שמיעה חלשה יותר מבעבר וכדומה יש להם קושי לעשות שימוש בפלאפונים עדכניים בעלי תכונות המקדשות מזעריות, ומסך חלק ללא כפתורים, דווקא תכונות אלו מקשות על המשתמשים המבוגרים יותר.
ה – 1070 בא למלא בדיוק את החוסר הזה, הפלאפון הזה מיועד בדיוק לאנשים בגיל הזהב, והתכונות שלו מאפשרות להם שימוש קל ונוח במכשיר הסלולרי שלהם. אז מה כלול בטלפון הסלולרי EASY PHONE 1070 ?
הגברה חזקה של יכולת השמע – ה – 1070 מאפשר הגברה של הקול כך שגם מי ששמיעתו חלשה יותר יוכל לעשות בו שימוש, זה מקל על מי ששמיעתם חלשה יותר מאשר הייתה בעבר. שימו לב, לא מדובר בפלאפון לליקויי שמיעה חמורים אמנם הוא מצויד במגבר נוח יחסית.
ראות קלה – ה – 1070 מצויד במסך אשר מציג את הספרות והשמות באופן ברור וגדול ומאפשר שימוש קל למי שראייתם מקרוב כבר לא כפי שהייתה בעבר, באופן זה הוא מקל מאוד את השימוש על אנשים מבוגרים.
לחצן מצוקה – ה – EASY PHONE מצויד בלחצן מצוקה נוח אשר מאפשר ליצור קשר באמצעות לחיצה על כפתור המצוי ב – 1070 ולקרוא באופן זה למי שהוגדרו כקרובים שלנו וכמי שיכולים לסייע לנו בשעת מצוקה.
בנוסף כולל ה 1070 גם כפתור נעילה אשר נועד למנוע את האפשרות ששיחות יצאו בלי שהתכוונו מכך שהפלאפון מצוי בארנק או בכיס, הוא לא יתקשר באופן עצמאי. שימו לב שהעיצוב של ה – 1070 הוא  ברור ועדכני.
תוכלו לפנות לנייד פור יו למידע נוסף על ה – 1070.