Untitled

ישנם ארועים למיניהם, ובעיקר חגים, שבהם אנחנו נוטים לאכול הרבה יותר ממה שאנו נוהגים לאכול בימים רגילים. ואולי כדאי לקרוא לזה לזלול, שהרי אנחנו באמת מגזימים, ורק מעטים מאיתנו מקשיבים לקיבה ואוכלים טוב.

עקב כל האכילה המוגזמת, לא כדאי למסור לקרובי משפחה וחברים מתנות לחגים או אירועים "משמינים" דבר אחר וטוב בהרבה מאריזות של ממתקים וחטיפים לא מזינים לגוף? לא תאמינו כמה אנשים היו מעדיפים אם הייתם מגיעים אליהם בידיים ריקות במקום להביא סל נצרים מלא בדברים שהם לא יכולים או לא מעוניינים לאכול.

אז איזה מתנות לחגים ואירועים אפשר להעניק? ראשית, בוא נצא מהקופסא הקטנה ונתרחק מתחום המזון, כי כשיש שולחן ערוך ומלא באוכל משובח, מי צריך עוד אריזה, גם אם היא ממש מהודרת? טוב יותר לרכוש מתנות לחגים או אירועים שהן לא רק ידידותיות למטבוליזם שלנו אלא גם מועילות, כמו מחזיקי מפתחות מעוצבים אישית או מסגרת לתמונה עשויה מכסף אמתי.

מסגרת תמונה וכל פריט אחר שעשוי מכסף אמתי הוא אומנם מרשים עד מאוד ואהוב מאוד על נשים, אך דברים מסוג זה עשויים להיות בעלות גבוהה מדי בכדי לתת אותם לאנשים מסוימים. אולי אלו יהיו מתנות לחגים מצוינות לבני המשפחה ולחברים הכי קרובים, אולם לאנשים אחרים, יותר רחוקים, רצוי לתת דבר סמלי הרבה יותר, כגון מחזיקי המפתחות.

מחזיקי מפתחות מעוצבים הם מתנות לחגים אידיאליות לאנשים שאולי נחשבים קרובים אך אתם לא רואים אותם כאנשים שהכי חשובים לכם, בגלל שהם אומרים שהשקעתם מחשבה בעיצוב ואתם מבקשים לתת להם דבר שימושי וככה אתם נראים טוב בעיני אחרים אבל עדיין רשאים לשמור על דיסטנס.

מתנות לחגים כמו מחזיקי מפתחות מעוצבים הן שימושיות, ייחודיות וזולות, ובנוסף הן גם מורידות ממקבלי המתנות את הלחץ, כי את אלה הם לא יצטרכו לבלוס לפני שתאריך התפוגה יבוא.

אז למעשה זה מה שהופך מתנת חג למושלמת, וזה מה שיגרום לכם לבלוט אל מול כל שאר האנשים באירוע או בארוחת החג. הבחירה במשהו שלא קשור לאוכל ושהוא גם שימושי מאוד היא בעלת חשיבות כשמגיע חג שיש בו עוד ועוד כיבוד, כמו פסח ומימונה.