Untitled

מחפשים מיתוג לעסק? איך לבחור חברת מיתוג

בעלי עסק? עומדים לפתוח עסק? על מיתוג כבר חשבתם? מיתוג הוא חלק חיוני ביצירת תדמית חיובית ושיווקית לכל עסק ומוצר. אך כיצד בוחרים את חברת המיתוג הטובה ביותר עבורנו? איך נחליט מול איזו חברה לעבוד?

ניסיון ועוד קצת ניסיון

כמו בכל תחום אחר, הניסיון הוא אחד השיקולים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים חברת מיתוג. איך נדע אם לחברה אכן יש ניסיון? פשוט – בקשו לראות עבודות קודמות של מיתוג הנעשה עבור עסקים אחרים. חברת מיתוג בעלת ניסיון לא תהסס להראות לכם דוגמאות של מיתוג, קמפיינים שונים וכן הלאה. וודאו שאתם עובדים עם חברה מנוסה שכן חוסר ניסיון בתחום עלול לגרום ליצירת מיתוג שאינו מתאים עבור העסק שלכם.

התמחות בתחום שלכם

מעבר לניסיון כללי ביצירת מיתוג לעסקים, רצוי לבחור בחברה שמחזיקה בניסיון בתחום שלכם. לא מדובר בקריטריון חובה אבל בהחלט עדיף לבחור חברה שעבדה בתחום זה בעבר. הסיבה לכך היא פשוטה – מיתוג ושיווק של עסק בתחום מסוים אינו זהה לתחומים אחרים. כך למשל אם אתם בעלי עסק בתחום המזון, חברת מיתוג שעוסקת בעיקר בתחום התקשורת לאו דווקא תדע לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

הצעות מחיר

מחירו של מיתוג מקצועי תלוי מאוד ברמת המיתוג, סוג העסק וכמובן ניסיון ומוניטין החברה שעושה אותו. רצוי מאוד לבחון הצעות נמוכות במיוחד בחשדנות מסוימת. ייתכן ומדובר בחברה ללא ניסיון וללא המומחיות הדרושה. כמו כן, ייתכן וההצעה כוללת מיתוג בסיסי מאוד או חלק קטן מתהליך המיתוג ללא השלמת ההליך כולו. בחנו את ההצעות שתקבלו היטב ובדקו בדיוק מה מציעים לכם.

שירות ושירותיות

כמובן שמעבר לשיקולי מקצועיות, חשוב מאוד לשים לב לרמת השירות שאתם מקבלים מן החברה. רצוי לבחור חברה שנעים לכם לעבוד מולה – מיתוג הוא לא תהליך קצר ועליהם להיות בקשר עם נציגי החברה ולעבוד מולם משך זמן רב. מעבר לכך שימו לב לפרטים כמו זמינות, מענה מהיר לשאלות וכן הלאה. אלו יכולים להצביע על רמת השירות שתקבלו מן החברה.

כתיבת תגובה