IROLLER – מחזיר לאנשים גם את השיער וגם את הביטחון העצמי!

מכשיר ה-Iroller  מהווה פיתרון טבעי לבעיה שבמשך שנים רבות לא ניתן היה לפתור. גברים ונשים שסבלו ממפרצים בשיער או מקרחות ניסו בעיקר להסתיר את הקרקפת שלהם ועשו את זה באמצעות מטפחות, כובעים ואף פאות.

במשך שנים רבות לא היה שום פיתרון אמיתי לבעיה של התקרחות ואנשים סבלו מאוד בשל כך. נשירת שיער או התקרחות גורמת לחוסר ביטחון, תחושת אי נוחות ואף עלולה לגרום לאנשים להסתגר בתוך עצמם ולהתבודד כדי לא להיראות בחברה.

 

כ-30%-40% מהנשים הנשים יסבלו מנשירת שיער ומהתקרחות במהלך חייהן ובעיקר לאחר שינויים הורמונאליים כמו לידות, נטילת גלולות ועוד. אצל גברים יש גם סיבות גנטיות ומעבר לזה, כל לחץ נפשי, חסר תזונתי, טיפול תרופתי, מחלה קשה, דיאטה חריפה, שימוש בתרופות, וחוסר של ברזל, אבץ, ויטמין B , חלבן כלשהו או תפקוד לקוי של בלוטת המגן, עלולים לגרום להידלדלות שיער אצל נשים וגם אצל גברים.

 

השיער ככרטיס ביקור!

 

גברים ונשים מתייחסים בצורה מאוד רצינית לשיער שלהם ומשקיעים בו. לראייה: אלפי חנויות מעצבי השיער המציעים חדשות לבקרים את אופנת השיער האחרונה.

כאשר רואים אדם, הדבר הראשון שמבחינים בו זה השיער. שיער שופע הוא סימן לבריאות, חיוניות, שפע גופני ואילו שיער מתקרח ומפרצים בשיער גם אצל גברים וגם אצל נשים נתפסים כמראה מוזנח לא מחמיא ולא אסתטי.

 

הגורם הגנטי להתקרחות הגברית!

 

הגורם להתקרחות הגברית: "אנזים 5 אלפא רדוקטאז" שהוא אחראי להאצת והתרבות ההורמון DHT וזהו ההורמון שגורם להתנוונות של זקיקי השערה. מסתבר שההורמון הזה מצוי בעיקר אצל גברים ולכן הוא הגורם התורשתי במקרים של התקרחות.

בנוסף יש לומר כי גם חסר במינרלים חיוניים כמו ברזל, ויטמין B12  ואבץ. שימוש בתרופות, מחלה קשה, טיפולים כימותרפיים, דיאטה חריפה, שינויים הורמונאליים, מתח ולחץ- כל אלה הם גורמים משנים קרקפת שיש להם השפעה שלילית על צמיחת השיער.

 

הסיבה שבגללה I-ROLLER  הוא מכשיר מהפכני בתחום טיפול בנשירת שיער זה משום שהוא מנצח במאבק מול הקרחת הגורמת להרבה מאוד גברים להרגיש פחות גבריים, פחות נאים ופוגעת בביטחון העצמי שלהם עד כדי חוסר יכולת ליצור קשר עם בנות המין השני וגם נשים מאבדות ביטחון מול גבירים מחשש שמא יגלו את המפרצים על הראש שלהן.

 

על ראש שופע שיער יש כ-300 אלף שערות על כל סנטימטר מרובע. הזקיקים חבויים מתחת לעור הקרקפת. קצב הצמיחה של שיערה הוא כסנטימטר בחודש. כל שיער הראש מתחלף אצל כל אדם בקצב שבין 2-6 שנים. כל שיערה עוברת 3 שלבי צמיחה. "אנאגן"- שלב הגילה בו צומחת השערה מן הזקיק, "קטאגן" הוא השלב  בו נעצרת הצמיחה ו- "טלוגן" הוא השלב בו מתרחקת השערה ממקורות החיות שלה בראש, ונושרת ובמקומה צומחת שיערה אחרת. מדי יום נושרות ובה בעת גדלות- כ-100 שיערות חדשות.

 

כתיבת תגובה