אוהלים לאירועים להשכרה

 

קורה לעתים שישנו צורך בהשכרת אוהלים לאירועים כאלה או אחרים, כאשר יש מס' גדול של משתתפים ואין בנמצא פתרון מספיק טוב שיענה על הצורך הזה של האירוח הרב. אוהלים לאירועים, משמשים ומתאימים לכלל סוגי האירועים, מאירועים קטנים משפחתיים ועד לאירועים גדולים, כגון, אירועי הפקה, בר/בת מצווה וכו'.

אוהלים לאירועים מגיעים במס' גדלים שונים וניתנים לשינוי ולהתאמה על פי דרישותיו וצרכיו של הלקוח. חברה מנוסה להשכרת אוהלים לאירועים, מתאימה ללקוחותיה השכרת אוהל לאירועים על ידי הבנת צרכיו של הלקוח וכן על פי תנאי השטח.

אוהל לאירוע הינו יציב וחזק העשוי מבד איכותי השומר על עמידות האוהל לאורך זמן. אוהלים לאירועים ניתנים להשכרה בימי חורף קרים, והם עמידים בפני רוחות וגשמים חזקים. השהות באוהל הינה נעימה ומשרה אווירה חמימה. ניתן לסגור את פתח האוהל באמצעות דלתות מובנות מבד עודף הקיים באוהל, וכן לפתוח חלונות באזורים שונים של האוהל.

כאשר רוצים לערוך אירוע רב משתתפים ולהשכיר אוהל למטרה זו, חשוב לבדוק מול החברה המשכירה לכם את האוהל, האם יש ברשותם מוצרים נלווים אחרים להשכרה שיעזרו לכם בעריכת האירוע כמו שצריך.

חברת השכרת ציוד לאירועים, לרוב מספקת פתרונות השכרת ציוד לאירועים נוספים ומחזיקה ברשותה, כסאות להשכרה, שולחנות להשכרה, מקררים להשכרה, צ'ילרים להשכרה, פטריות חימום להשכרה, שפינג דיש להשכרה, השכרת כלי אוכל, גנרטורים להשכרה, מקרן להשכרה ועוד..

 

השכרת אוהלים לאירועים מחיר

מחיר השכרת אוהל לאירועים משתנה על פי סוג האוהל , ונקבע לפי אורך האוהל שבחרתם, המחיר הינו לפי מטר אורך. דרור השכרת ציוד לאירועים הינה חברה ותיקה ובעלת מוניטין רב בתחום השכרת ציוד ואוהלים, ומציעה מחירים אטרקטיביים לכלל לקוחותיה זה זמן רב. אנו שמים דגש על מתן שירות איכותי לכלל לקוחותינו, מכול אזורי הארץ. אצלנו הלקוח הוא הלב של החברה. נשמח לשרת אתכם בכול תהליך השכרת האוהל לאירוע שלכם ולתת לכם הצעת מחיר משתלמת ביותר.

 

השכרת אוהלים לאבלים

דרור השכרת ציוד לאירועים, נמצאת איתכם גם ברגעים קשים ופחות סימפטיים של החיים, בהם אדם יקר לנו, נפטר מזקנה או חלילה ממחלה קשה וכד'. אצלנו תוכלו להשתמש בשירות אוהל אבלים להשכרה, אשר יענה לכם על צורך עגום זה.

השירות שלנו מהיר ואיכותי, ותוכלו לקבל את האוהל אבלים להשכרה מהיום להיום! צוות העובדים שלנו יגיע אליכם לשטח ויתקין לכם את האוהל במקום בזמן המהיר ביותר. אנו מציעים מחירי השכרת אוהל אבלים נוחים במיוחד המתאימים לכול אדם באשר הוא.

שירות השכרת אוהלים לאבלים אצל חברת דרור השכרת ציוד, הינו בפריסה ארצית, מדרום הארץ ועד לצפונה.

כתיבת תגובה