אז מה ? htc vive או oculus rift ? (באדיבות אתר מציאות מדומה ישראל)

בהרבה מובנים, משקפי המציאות מדומה oculus rift ומשקפי המציאות מדומה htc viveיכולים להיראות מאוד דומים.
לשניהם גם ל- אוקולוס וגם ל- htc יש את אותה איכות מסך ושדה ראייה והם נוצרו למטרה עיקרית של משחקי מציאות מדומה מרשימים. אבל, בין שני דגמי המשקפיים ישנם כמה הבדלים גדולים וברורים, חשוב מאוד לדעת את ההבדלים האלה כשרוצים לבחור בין הדגמים ועל זה נשים דגש בכתבה הבאה.

זיהוי חדר על ידי גלאים
אחד מהפלוסים הברורים והגדולים ביותר של ה- htc vive הוא שהמשקפיים באות עם סט של גלאים מרובעים קטנים, את אותם גלאים תולים בצדדים שונים של החדר והם בעצם יכולים לסרוק את החדר ולזהות את המיקום שלכם בתוכו. הרעיון בעצם, הוא שאתם תוכלו ללכת ולהסתובב בחדר וגם המשקפיים יוכלו לעקוב אחרי התנועה שלכם וגם ימנעו מכם להתנגש בחפצים וליפול. לדעתי האישית יש לזה רק מינוס קטן והוא שצריך חדר יחסית פנוי ורוב האנשים כנראה יצטרכו לפנות כמה דברים מאזור המשחק שלהם לפני שהם יוכלו להתחיל.
ל- oculus rift אין גלאי זיהוי חדר אבל חשוב לציין שהוא כן מגיע עם גלאי קטן ששמים על השולחן שעליו משחקים, המטרה של הגלאי היא לכוון את הגודל והמרחק של חפצים לפי המיקום של הראש שלכם במרחב, מה שמונע את אפקט הבחילה אצל חלק מהשחקנים.
בהיבט הזה הדבר היחיד שבאמת צריך להיות חשוב לכם זה ההעדפה אישית, זה מאוד תלוי איך אתם אוהבים לשחק ומה יותר חשוב לכם במשקפי המתיאות מדומה.
דרישות המערכת מחשב של הדגמים
כמו שאתם יכולים לראות ב- כתבה הזאת ל- htc vive יש דרישות מערכת מחשב טיפה פחות תובעניות מלאוקולוס ריפט, במידה ולא אכפת לכם כל כך מההבדלים בין הדגמים אבל יש לכם רק 4gb ram ומעבד בינוני אז מן הסתם כבר עדיף לבחור ב- htc vive על מנת שתוכלו להנות מחווית משחק חלקה ככל האפשר, בלי להוציא עוד כסף לשיפורים במחשב הקיים שלכם (במידה וכמובן יש לכם מחשב שעומד בדרישות.
תמיכת במשחקים
למרות שיש כמה תוכנות מוכרות לרכישת משחקים כגון: google play, apple store, oculus וכדומה מי שמעדיף משחקי מחשב אולי יעדיף את התוכנה הפופולרית steam שעובדת בשיתוף מלא עם htc vive.
ה- htc vive נוצר בעזרת valve (החברה מאחורי steam) והם כבר הרבה זמן עובדים קשה על מנת להעלות את התמיכה של משחקים ב- htc vive בעוד שבחברת oculus כחברת אינדי טורחת יותר כרגע בלפתח את הקונסולה שלה.
נכון לרגע זה 30.06.16 יש 323 משחקי מציאות מדומה בסטים ורק 23 משחקים שווים ל- oculus, ובסך הכל יש לאוקולוס בחנות 150 משחקים באופן כללי (חצי מכמות המשחקים שזמינים ל- htc vive) ולפי מה שאני עוקב באתרי המפתחים נראה שכמות המשחקים המפותחים ל- oculus מתחילה לרדת עם הזמן כי הרבה מפתחים מעדיפים את טכנולוגית זיהוי החדר של ה- htc vive, ואת הבונוסים השמנים שהחברה משלמת להם על פיתוח משחקים ל- htc vive.
אז האם זה אומר שאין משחקים ל- oculus rift? ממש לא.
חוץ מזה שיש 150 משחקים כרגע, זה עדיין הרבה לטכנולוגיה חדשה וכנראה הרבה משחקים של htc vive הם משחקים שאתם כנראה לא ממש תאהבו לדעתי האישית, לשני המשקפיים האלה יש פלוס גדול נוסף הם מתחברים לכל מכשיר או קונסולה באמצעות כבל hdmi, אתם תוכלו לשחק כל משחק שתרצו עם ה- oculus שלכם (כולל לראות סרטים וכו') והמשחקים שבחנות האוקולס הם משחקים שנוצרו במיוחד למציאות מדומה.
אני ממליץ לפני שאתם מקבלים החלטה זה פשוט לעבור על רשימות המשחקים של הקונסולות ורק אז לקבל החלטה, תבדקו האם באמת יש משחקים שאתם חייבים שיהיו לכם שזמינים רק לקונסולה אחת ותעקבו גם על המשחקים שעומדים לצאת, זאת החלטה שאתם יכולים לעשות רק בעצמכם.

MMI

קצת עלינו: מציאות מדומה ישראל שמה לעצמה את היעד להיות האתר המקיף והשלם בנושא משקפי מציאות מדומה ומציאות רבודה. המהפכה הבאה כבר התחילה. כל מי שבתחום הטכנולוגיה כבר יודע ששנת 2016 היא שנת משקפי המציאות מדומה והמציאות הרבודה. ניתן לרכוש באתר מגוון רחב של משקפי מציאות מדומה, כולל את מותג הבית שלנו, משקפי המציאות מדומה מדגם: Caesar2PlayPro , CaesarOne-VR ובקרוב Caesar3Neo משקפי מציאות מדומה מהטובים והמתקדמים בעולם. כמו כן, מציאות מדומה ישראל יציגו חידושים וחדשות בנושא מציאות מדומה\רבודה ומוצרים נלווים כגון: אוזניות 360, מצלמות 360, בקרי שליטה וג'ויסטיקים. אנחנו במציאות מדומה ישראל, לוקחים אתכם למסע לעולם מקביל, שנמצא ממש מעבר לעדשה וכולכם מוזמנים להיות חלק מהמהפכה הטכנולוגית הבאה. למה לקנות אצלנו: 1.ניסיון ומוניטין. אנו עוסקים בתחום המחשבים והתוכנה מעל לשמונה שנים. 2.משווק מורשה. אנו משווקים ויבואנים של כל המותגים המופיעים באתר. כל המוצרים הנמכרים על ידנו חדשים ובאחריות המלאה של היבואן הרשמי. 3.איכות. אנו, במציאות מדומה ישראל, לא מתפשרים על איכות. אנו משווקים מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ממיטב היצרנים והיבואנים בארץ ובעולם. 4.אמינות. אנו משווקים את כל המותגים המובלים בעולם המחשוב ומפורסמים בשירות המקצועי שאנו מעניקים ללקוחותינו. 5.שירות. אצלנו השירות ללקוח עומד מעל הכל. לנוחיותכם עומד מוקד תמיכה טלפוני הזמין בימים ב'-ה' בין השעות 12:00-19:00. ניתן לקבל ייעוץ והדרכה מקצועית לפני הקניה ולאחריה. 6.משלוח אקספרס. רוב המוצרים מסופקים ישירות מהיבואן למחסנינו מהיום למחר. זמן אספקה מרבי ליציאה ללקוח עד 24 שעות מרגע ביצוע העסקה (לאחר אישור חברת האשראי). 7.מחיר. כחברה ותיקה ומוכרת אנו נהנים ממחירים אטרקטיביים מצד היבואנים, היצרנים והמפיצים בתחום . כתוצאה מכך יש לנו אפשרות לתרגם יתרון זה לטובת הקונה בשיטת מהיבואן לצרכן תוך צמצום פערי התיווך ויצירת מחיר אטרקטיבי לך הלקוח. 8.תצוגה ומעבדת שירות. בחנותנו קיימת תצוגה מתחלפת של מגוון משקפי מציאות מדומה ומוצרי VR. כמו כן, קיימת מעבדת שירות לשירותכם. 9.קניה בטוחה ומאובטחת. כל המידע באתר מוצפן ומאובטח בטכנולוגיות מתקדמות. אנו מקפידים על אבטחה מלאה של קנייתך ופרטיותך. בכל מקרה ניתן לבצע גם הזמנות טלפוניות דרך מוקד השירות שלנו.

כתיבת תגובה