איך צובעים את הבית?

רוצים לצבוע את הבית? לרענן ולחדש? איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים לצביעה נכונה ובחירת צבעי מקצועי ובעל ניסיון:

זה יכול להיות פעם בשנה ולפעמים אחת לכמה שנים, שינויים בבית זה דבר מבורך אבל גם יקר אבל לפעמים מדובר רק צביעה ושינוי קוסמטי, צביעת דירה היא אחת העבודות הנפוצות ביותר אם מדובר על צבירה חיצונית, פנימית, צביעת חדרים בודדים או צביעת הבית כולו, הכנו לכם מספר טיפים:

רגע לפני שאתם פותחים את פנקס הצ'קים כדאי לחשוב מה בדיוק אתם רוצים לצבוע? אם מדובר על צבעית סלון או צביעת חדרי ילדים אולי עדיף כבר לצבוע את כל הבית? ואם צובעים את כל הבית האם יש לעשות תיקונים נוספים? זאת נקודה שיש לקחת בחשבון מכיוון ששיפוץ קטן וזול יכול לתפוח לשיפוץ גדול ויקר.

אחרי שהחלטתם מה אתם עושים הגיע הזמן לחפש צבעי טוב, אם נתקלתם בכל מיני פרסומות של "צביעת בית ב 1000 ₪" חסכו לעצמכם את שיחת הטלפון, חפשו בעלי מקצוע טובים ואמינים והדרך הטובה ביותר לאתר כאלה היא בעזרת המלצות מחברים, מכרים, פורמים מקצועיים בתחום ואתרי אינטרנט.

בדרך לבחירת בעל המקצוע הנכון כדאי להכין רשימת שאלות חשובות כמו: כמה זה יעלה לכם? האם יש תוספות לא צפויות? האם הצביעה כוללת חומרים? והשאלה הכי חשובה כמה זמן זה ייקח? במקרים בהם אתם צובעים את כל הבית יש לקחת בחשבון את הריחות, הבלגן ואי הנוחות שבחיים בבית הנמצא בשיפוץ.

מצאו את המועד המתאים לצביעת הבית, אולי בימי חופש בהם הילדים יכולים להתארח אצל המשפחה, אולי לקראת החגים ואם אתם צובעים לבד אפשר גם בסוף השבוע.

ואם כבר לצבוע לבד, זה כדאי? אם מדובר על צביעת קירות בודדים זה יכול להיות מהנה ואפילו כיף אבל אם מדובר על יותר מחדר אחד או שניים לא כדאי לנסות, הזמינו בעל מקצוע וחסכו לעצמכם עבודה קשה, מחירי צביעת דירה אינם בשמיים.

הצעות מחיר אפשר למצוא באתר www.dibel.co.il

כתיבת תגובה