ארבעה צעדים פשוטים כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר קניית רכב חדש
מחקר שנערך לאחרונה הראה כי רוכשי רכבים חדשים שעוקבים אחר ארבעה צעדים פשוטים יכולים לחסוך 3000 שקלים , או אפילו יותר, על רכישת המכונית החדשה שלהם!(כתבה זאת מתייחסת בנתוניה לארה"ב אבל תמיד זה יעיל ומעניין לקבל עוד מידע בתחום)
האינטרנט שינה לנצח את צורת קניית רכב של האנשים, צוות של חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה בריברסייד, ייל, ווסטרן ערכו מחקר כדי לגלות איך בדיוק והמשא והמתן עזר למשתמשים באינטרנט. בסיומו של מחקרם הופיעו ארבעה דברים שכל קונה מכונית חדשה צריך לעשות כדי לקבל הרבה! במאמר הקרוב נרחיב על כל אחד מהאפשרויות על מנת שתראה כיצד אתה יכול לממש את כולן
זכור – אתה לא צריך לעשות את כל השלבים האלה, אבל יותר שלבים שתעשה יותר אפשרויות לחסוך!
1. השוואות מחירי מחקר
בוחר רכב- כלי לחיפוש רכבים
זהו מקום טוב להתחיל בו. גם אם אתה לא יודע בדיוק איזה רכב חדש אתה רוצה ישנו כלי שימושי המכונה בוחר רכב, המאפשר לך להשוות בין דגמים שונים או מציע כמה מהמועדפים בקטגוריות כמו מכוניות מעשיות, מכוניות דלק יעילות, או בני כלאיים. ניתן למיין לפי : מחיר, סגנון גוף, גם אזור או מוצא (אמריקאי, אסיאתי, או אירופי). זהו מקום מצוין להתחיל לא על מנת לקבל מושג של מה שאתה רוצה, אלא כדי להשוות מחירים ותכונות,
2. גלו מה הסוחר משלם עבור המכונית
מחיר החשבונית
ידוע גם בשם "מחיר החשבונית" ומציין כמה הסוחר שילם ליצרן הרכב. אם אתה מכיר את המחיר הזה, אז אתה יודע בדיוק בכמה הסוחר סימן את המכונית
3. בקר בסוכנות יותר מפעם אחת
מאתר רכב חדש – כלי לאיתור סוכנויות למכירת רכבים
בעבר, זה אומר נסיעה מסוחר לסוחר, ולדבר אל איש מכירות ועוד אחד ועוד אחד – אבל לא יותר! עכשיו אתה יכול לעשות את זה מן הנוחות של הבית שלך, ובשבריר של שניה. ישנו כלי באתר בשם מאתר חדש רכב רדאר שיכול לעזור עם זה. פשוט מקליטים את המיקוד שלך ובוחרים את הרכב שאתה מחפש (אפילו עד לצבע ואת אפשרויות מנוע), ואז רכב הרדאר חדש יצוד סביב ויספק לך רשימה של סוחרים באזור שלך עם דגם ספציפי שעל המגרשים שלהם! אפילו יותר מזה, זהו כלי אשר נמצא כרגע בשימוש בארה"ב
4. לשאת ולתת
משא ומתן הייתי אומר לשבת מעבר לשולחן של מוכר, תוך כדי התמקחות קדימה ואחורה. אבל לא עוד! לאחר שתשלח את הפרטים שלך לבקש הצעת מחיר, הסוכנות תחל במגע איתך, בדרך כלל בתוך 24-48 שעות מרגע ההגשה שלך. לרוב הסוכנויות עכשיו יש מנהלי מכירות באינטרנט, המתמחים בהתמודדות עם לקוחות המתחברים לסוחר באמצעות האינטרנט, כך שתוכל להשוות הצעות ומחירים מכל סוכנויות מרובות מן הנוחות של הבית שלך.
לאחר שצמצמת את ההצעות לאלה שאתה אוהב, אתה יכול להתחיל לחשוב על ביקור סוכנויות. מערכת הציטוט עושה את זה קל לך לקבל הצעות מסוכנויות רבות ולהשוות ביניהן
הכי חשוב בהצלחה ומקווה שנהניתם מהקריאה