הרחקת יונים לצמיתות

 

כמה נחמד ונעים לצפות ביונים מעופפות בלהקות בשמיים ובזמן האכלתם בפארקים ובגנים שונים, כאשר הם מתאספות ומתקהלות בכמויות ורצות ומעופפות הנה והנה.. אין ספק, יונים זה דבר יפה וכיף להתרשם מהם כל עוד הם במרחב הציבורי, אך כאשר אלה מגיעות אל המרחב הפרטי והאישי שלכם, הם הופכות מיד מדבר יפה ומעניין אל רעש ומטרד מציק, שהדבר היחיד שעולה לכם לראש, זה איך מסלקים אותם מהבית הפרטי שלכם כמה שיותר מהר!

 

הרחקת יונים

כאמור, הנכם מעוניינים להרחיק את היונים עכשיו ומיד ושלא יחזרו שוב, היונים המעצבנות האלה! ומה רוב האנשים עושים? מנסים להעיף אותם ע"י גירוש ונפנופי ידיים לא יעילים, הצבת דחלילים שונים ומשונים, מריחת דבק, הצבת קוצים שונים, ואף חלילה, פיזור חומרי הדברה ורעל!

כול השיטות שהוזכרו לעיל, פועלות באופן חד פעמי ואינו נכון. שיטות אלו נמצאו כלא יעילות כלל וכלל וההסבר היחיד לשימוש בשיטות הרחקת יונים אלו, הינו חוסר סבלנות וניסיון מציאת פתרון מיידי ותמידי.

 

הרחקת יונים לצמיתות

הרחקת יונים אינו דבר של מה בכך, כפי שהבנתם, זה דורש טיפה יותר סבלנות וטיפה יותר השקעה. בכדי להרחיק יונים לצמיתות משטח הבית/העסק שלכם, נדרשת פניה אל איש מקצוע אשר ההתמחות שלו היא הרחקת יונים לצמיתות. בכדי להשיג לכם ולאפשר לכם שקט תמידי ממטרד היונים, יציג בפניכם בעל המקצוע מס' שיטות יעילות להרחקת היונים לצמיתות מאזור המגורים שלכם. בין השיטות הנפוצות כיום, ניתן למצוא, רשתות נגד יונים, דוקרנים נגד יונים, קפיץ מקפיץ וכן מחסומים מיוחדים למניעת כניסת היונים.

 

אזורי הקינון של היונים

היונים נמצאות בכול מקום נוח וזמין להם, החל ממסתורי כביסה ועד לגגות רעפים..

חשוב לשים לב ולמצוא את היונים בהקדם, לפני שיהיה מאוחר מידי.

 

הרחקת יונים ממסתור כביסה

המקום הנפוץ ביותר של היונים ובו כדאי להתחיל להרחיק אותם, זה מסתורי כביסה. מקום זה נוח ליונים וחמים יחסית משאר אזורי הבית, ומאוד קל להם לקנן שם. לכן, חשוב לתת מענה ופתרון מיידי לאזור זה, לפני שיתחילו להופיע לכם שם קנים וביצים העלולים להביא לכלוך מיותר.

 

הרחקת יונים ממרפסות ומגגות מבנים

כמו כן, יונים מקננות ונמצאות על אדני מרפסות וגגות מבנים, מאחר וזהו מקום גבוה ופתוח, וקל להם לנחות ולהתיישב באזורים אלה. פניה אל איש מקצוע מתאים, יעלה אל הגג או אל המרפסת ויבחר את הדרך הטובה ביותר להרחקת היונים לצמיתות מהגג או המרפסת שלכם, על פי החלטתו המקצועית. בדרך כלל באזורים פתוחים, נהוג לפרוס רשת נגד יונים, אשר מונעת מהיונים להתקרב בכלל אל המרפסת או לגג שלכם.

הרחקת יונים משלטים

מקום נוסף בו יונים נוחתות ומקוננות, הינו, שלטי עסקים וחנויות. שלטים אלה נועדו לפרסם את בית העסק או את חנות המקום, על מנת למשוך קהל רחב של לקוחות, ומטרד היונים עלול להפריע וללכלך, כמו באזורי הבית, דבר אשר בהחלט יכול לפגוע בתדמיתו של בית העסק שלכם. פניה מוקדמת אל איש מקצוע מיומן, יאפשר לכם להימנע מהישנות המקרה ולהרחיק את היונים לצמיתות אל מקום אחר.

 

 

כתיבת תגובה