טפטים מחירים מומלצים

זה הזמן לשינוי
בהנחה ולאחרונה רכשתם בית, עברתם למקום חדש או שדווקא עכשיו מצבכם הפיננסי נראה טוב, כדאי מאוד לחשוב על שינוי העיצוב. אנשים מעבירים שעות רבות בבית, ומראה המקום משפיע לא מעט על הלך הדברים. לכן, פסיכולוגים רבים טוענים ששינוי קטן בבית כל כמה חודשים, לא חייב להיות שינוי דרסטי, יכול לשנות את האופן שבו אנו תופסים את איכות החיים שלנו.

עיצוב מעורר קנאה – מה עושים עכשיו?

החלפת רצפות, אריחים מיוחדים, טפטים מחירים, צביעת הסלון, קניית ריהוט עתיק… אם אתם צריכים שינוי או שדרוג של הבית, יש הרבה רעיונות טובים, כל שנותר הוא להתחיל. פה תוכלו למצוא הצעות שימושיות שיסייעו לכם לעצב את הבית:

להכניס צבע הביתה – אנחנו נמצאים בעולם מלא צבע, וזה מצער להשאיר את כל הצבעים בחוץ. לסייד חדר שלם או רק קיר אחד בחדר, להדביק על הקיר טפט או להשקיע בציור קיר, כך ניתן ליצור משהו חדש מבלי יותר מידי מאמץ. אתם עוד תתפלאו כמה ישפיע הצבע עליכם.

ריהוט – בין אם עברתם לדירה חדשה ובין אם החלטתם על שינוי, עם ריהוט חדש באפשרותכם ליצור בביתכם תחושה נעימה וביתית. נסו לבחור רהיטים המשקפים את הטעם האישי שלכם, הימנעו מחריגה מהתקציב שהגדרתם לצורך הקנייה והתחשבו גם בצד הפונקציונאלי.

ארגון חדש – נדמה לכם שצריך תמיד למהר לקנות כיסאות, ספות, שולחנות או טפטים מעוצבים לקירות? טעות! מדי פעם ניתן פשוט לעבוד עם מה שיש. שדרגו את המראה באמצעות שינוי מיקום הרהיטים לעיצוב חכם יותר בבית. בנינו, מי קבע שהארון חייב להימצא בכניסה?

לבד או להיעזר במעצב?

מעצבי פנים מוכשרים יכולים להציע פתרונות יפים שודאי לא הכרתם, וברוב המקרים הם מעלים טיפים יצירתיים שיהפכו גם דירה קטנטנה לגן עדן אמיתי. במציאות להעסיק מעצב זו הוצאה כספית רצינית, ואין זה פשוט למצוא את המעצב שהכי מתאים לפרוייקט העיצוב שלכם. אם מבחינה כלכלית זה אפשרי, ואם מצאתם אדם שעושה עליכם רושם, אז כדאי להתייעץ איתו.

למידע נוסף לגבי אדריכלי פנים, עיינו קצת בבלוג. שיהיה שיפוץ נעים!

כתיבת תגובה