לאיזו רמה ניתן להגיע בסיום לימודי אנגלית

 

לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

רבים מאלו שחושבים ללמוד אנגלית שואלים את עצמם לא מעט שאלות. חלק מהשאלות אולי מעט בסיסיות, אך חלק מהשאלות יכולות להיות כאלה שיש להן משמעות רבה בכל לימודי אנגלית בישראל של היום. אחת השאלות החשובות ביותר לגבי לימוד שפה זו היא זו שמצביעה על הרצון של רבים לדעת עד לאיזו רמה ניתן להגיע בסיום של קורס לימודי אנגלית בין אם מדובר על ילדים, מבוגרים, או אפילו אנשי עסקים.

 

באופן טבעי, אף אדם לא ירצה להוציא ולו שקל אחד בודד מכיסו מבלי לדעת מה הוא בדיוק יקבל, כמו שאומרים, ביחס למה שהוא משלם. כך, לימודי אנגלית און ליין וגם אפשרויות לימוד נוספות כמו למשל לימודי אנגלית לילדים או לימודי אנגלית למבוגרים, הם כאלו שבסיומם רוצים התלמידים לדעת האם יוכלו לשוחח בצורה ברורה בחו"ל, האם יוכלו להתקדם בבית הספר היסודי, או האם יצליחו ליצור שיתופי פעולה עם אנשי עסקים אחרים.

 

הצורך להגיע לרמה של שפת אם

ברור לכולנו שלכל אדם יש את המטרה שלשמה בחר ללמוד עוד שפה נוספת מעבר לעברית ששגורה בפיו. בין אם אנו מבינים איש עסקים שרוצה לדעת הכול על לימודי אנגלית על מנת להגיע לרמה גבוהה של שיחה עם איש עסקים אחר במדינה זרה, ובין אם אנו מדברים על מי שמתכוון להיות סטודנט בקרוב וחושב על לימודי אנגלית און ליין, הרי שהרצון הוא להגיע לרמה מסוימת שתתאם את המטרה לשמה נרשמים לבית ספר איכותי.

 

אם כבר אנו מדברים על לימודי אנגלית בישראל ברמה אישית, הרי שבאמת נדרש מוסד לימודים שיכול לכוון למטרתו של כל אדם. הדבר אומר שגם אם מישהו מסוים רוצה להגר לחו"ל אל מדינה שבה מדברים אנגלית בחיי היומיום, הרי שזה כלל לא יהיה חריג שהלה ידרוש מסגרת מיוחדת של לימודי אנגלית למבוגרים הכוללת גם הגעה לרמה של שפת אם, ומוסד הלימודים האיכותי בהחלט יעמוד בציפיותיו.

 

היכולת להבין גם ניסוחים ומונחים מקצועיים

לרוב, אלו שחיים בישראל עושים שימוש די בסיסי בשפה האנגלית כשהם עוזרים לתייר בעיר מסוימת או כשהם מקשיבים לשיחה מסוימת שמנוהלת באנגלית. אך לימודי אנגלית אמורים להתייחס כאמור לדרישות רבות ומגוונות של אנשים שילמדו את השפה למטרות שונות. לכן גם כשאנו מדברים על הבנת מונחים מקצועיים ועל יכולת לנסח משפטים בצורה נכונה, צריך שיהיה מי שיוכל ללמד את כל הדברים החשובים האלו.

 

במסגרת של לימודי אנגלית בישראל אפשר בהחלט לראות כיצד בזכות התייחסות אמיתית לצרכיו ולמטרותיו של כל תלמיד, ניתן להגיע לרמה גבוהה מאוד של ידע ושליטה בשפה. בשורה התחתונה, לגבי לימודי אנגלית עסקית או לגבי לימודי אנגלית און ליין ולימודים למבוגרים או לילדים, המסגרת תותאם בצורה ממוקדת על מנת שבסיומו של הקורס, יוכל כל אחד לדבר בהתאם לשאיפה שלו ולרצון האישי ביותר שלו.

 

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה