מדוע קיימת החלוקה בקידום בגוגל?

אין שום ויכוח על כך שתחום הקידום בגוגל התפתח רבות בשנים האחרונות. עם התפתחותו התפתחו כל מיני מקדמי אתרים אשר מחפשים שיטות כאלה ואחרות לקידום אתרים, ואנשים המציעים שירותים מפוקפקים על מנת לקדם את אתרכם במהירות למקום הראשון. לא מעט אנו שומעים על חברות קידום המציעות לכם אלפי לינקים בחודש, כניסה לאלפי מנועי חיפוש וכו'. אך מדוע, בסופו של דבר, ישנה חלוקה לשתי קבוצות בתחום הקידום- אלה שמצליחים ואלה שלא? ובכן, בוא נבחן את שתי הקבוצות ומה הן עושות בדרכן לקידום מוצלח בגוגל.

הקבוצה הראשונה כוללת בתוכה את רוב מקדמי האתרים. קבוצה זו מכילה מקדמי אתרים אשר תרים בלי סוף אחר איזה שהיא שיטה סודית ואולטימטיבית לקידום בגוגל, כאילו ה'דבר הבא' בקידום. מקדמי אתרים אלה יקנו כלים אינטרנטיים לזירוז המיפוי על ידי גוגל, יחפשו בפורומים לקידום אתרים אחר שיטות חדשות שיזרזו את הקידום, יקנו חוות לינקים נכנסים מאתרים מפוקפקים ועוד שיטות שונות ומשונות. מקדמי אתרים אלה לא יבינו מדוע הקידום שלהם אינו עובד כפי שהם ציפו ואינו מניב להם את התוצאות המיידיות שלהן הם חתרו. ובכן, הסיבה היא שאין תוצאות מידיות בתחום הזה. כל מה שמקדמי אתרים אלה עושים הוא לבזבז את זמנם ואת כספי הלקוח, מבלי להראות תוצאות בשטח.

הקבוצה השנייה כוללת בתוכה את האחוז הקטן והמצליח של מקדמי האתרים. קבוצה זו מכילה את המקדמים אשר אינם משקיעים זמן או מאמצים בחיפוש אחרי שיטות כאלה או אחרות, שכן הם יודעים כבר מה עובד היטב וכל מה שהם יעשו על מנת לשפר את מאמצם זה לשכור עוד כוח אדם על מנת להרחיב את טווח העבודה שלהם. מקדמי אתרים אלה דברים לאסטרטגייה שרוב המקדמים מכירים, אבל לא טורחים לדבוק בה מכיוון שהיא אינה 'מיידית' כפי שהם היו רוצים. מה שמקדמים אלה לא מבינים שהאחוז הקטן כן מבין, הוא שאין כזה דבר תוצאות מיידיות בקידום אתרים. זהו תהליך שלוקח המון זמן, השקעה והתמדה, אך אם נעשה כאוי תמיד יניב תוצאות.

כתיבת תגובה