מה צריך לדעת לפני שקונים משקפי מציאות מדומה ?

לפני שרצים לקנות משקפי מציאות מדומה, חשוב שתדעו כמה דברים, משקפי מציאות מדומה זה למעשה משקפיים שדרכם רואים תמונה או סרט בתלת מימד בשלוש מאות שישים מעלות. השינוי הגדול בטכנולוגית התלת מימד במקרה הזה, זה שהמסך נמצא ממש קרוב לעיניים של המשתמש.
הדברים שצריך כל אדם שרוכש משקפי מציאות מדומה לשאול זה מה לגביי קרינה ? או האם זה מזיק לעיניים ? ומכיוון שמדובר בנושא מאוד חשוב אני אסביר במדויק.

לגביי שאלת הקרינה במשקפי מציאות מדומה, יש דגמים של משקפיים שיש להם מגן קרינה, במידה ואין מגן שכזה ניתן בקלות לפתור את הבעיה על ידי הדלקת מצב טיסה בסמארטפון, וכך רמת הקרינה במכשיר יורדת לרמה מאוד נמוכה ולא מזיקה.

לגביי העדשות, פה זה ממש לא משחק, מדובר בעיניים שלכם או של ילדכם ולכן צריך לשים לב שמדובר בעדשות באופטיקה טובה על מנת לא לגרום לנזק.
חשוב לציין שבדגמים הזולים העדשות שיותקנו יהיו עדשות פלסטיק זולות, העלולות לסכן את בריאות המשתמש במשקפי מציאות מדומה.

עוד דבר שצריך לבדוק, זה שמשקפי מציאות מדומה נוחים, יושבים טוב על האף, לא לוחצים על הפנים ושלא נכנס אור משום מקום במשקפי המציאות המדומה שלכם, אור יגרום לכך שלא תראו את המסך בצורה הטובה ביותר.

דבר נוסף וחשוב שצריך לבדוק, זה שהמשקף יהיה מרופד בבד ספוגי נוח ונושם, שנותן לאוויר מתוךמשקפי המציאות מדומה לצאת החוצה, בכדי שלא ישארו אדים על העדשות מה שיפריע לכם לראות בעדשות, בנוסף חשוב שהספוג ידע לקלוט אוויר קר מבחוץ על מנת שלא יהיה חם בתוך משקפי המציאות מדומה, חשוב לציין שבחלק ממשקפי המציאות מדומה משתמשים בסיליקון ולא בספוג פשוט לא להתקרב.

עכשיו נשים דגש על רצועת הראש, רצועת הראש היא למעשה מה שמחזיק את משקפי המציאות המדומה על הראש שלנו, חשוב שהרצועה תדע לתמוך בצורה הטובה ביותר ותתלבש על הראש בצורה נוחה, לכן תבדקו שהרצועה מתאימה לכל המידות לא לכולנו ראש זהה.

כמו כן חשוב לבדוק שלמשקפי המציאות המדומה יש פוקוס שבו נוכל להשתמש על מנת לקרב או להרחיק את המסך, בנוסף חשוב שיהיה ניתן לכוון את מרחקי העיניים שמאלה וימינה כי לכולנו מרחק עיניים שונה.

תבדקו גם שלמשקפי המציאות המדומה שלכם יש כפתור מגנטי של פרוייקט משקפי המציאות המדומה של גוגל קארדבורד, על מנת שתוכלו לשחק בכל המשחקים, לא תמיד כיף לשחק בג'ויסטיק ורוצים לשחק בנוחות ובפשטות מה שגם לא צריך ג'ויסטיק בכל המשחקים.

ולא פחות חשוב, תמיכה במוצר, תשאלו את עצמכם, במידה ויש לכם משקפי מציאות מדומה  איך מפעילים ? תדעו להפעיל סרטים ללא הדרכה ? תדעו לחבר את משקפי המציאות המדומה למחשב בכדי לשחק משחקי מחשב ? תדעו לצלם סרטונים ותמונות בשלוש מאות שישים מעלות ? ועוד…
בשורה התחתונה, לאדם הממוצע אין ידע רב בתחום הטכנולוגי החדש ולכן חשוב שתהיה תמיכה או פורום, פשוט על תקנו משקפי מציאות מדומה ללא תמיכה.

אני מקווה מאוד שהמאמר הזה עזר לכם לעשות קצת סדר, לנו "במציאות מדומה ישראל" עומד לרשותכם פורום פתוח לכולם וגם פורום v.i.p עבור לקוחות האתר.

המאמר נכתב על ידי עמית קיסר מאתר "מציאות מדומה ישראל" וכל הזכויות שמורות.

 

להמשך לאתר מציאות מדומה ישראל לקריאה של עוד כתבות ליחצו פה

MMI

קצת עלינו: מציאות מדומה ישראל שמה לעצמה את היעד להיות האתר המקיף והשלם בנושא משקפי מציאות מדומה ומציאות רבודה. המהפכה הבאה כבר התחילה. כל מי שבתחום הטכנולוגיה כבר יודע ששנת 2016 היא שנת משקפי המציאות מדומה והמציאות הרבודה. ניתן לרכוש באתר מגוון רחב של משקפי מציאות מדומה, כולל את מותג הבית שלנו, משקפי המציאות מדומה מדגם: Caesar2PlayPro , CaesarOne-VR ובקרוב Caesar3Neo משקפי מציאות מדומה מהטובים והמתקדמים בעולם. כמו כן, מציאות מדומה ישראל יציגו חידושים וחדשות בנושא מציאות מדומה\רבודה ומוצרים נלווים כגון: אוזניות 360, מצלמות 360, בקרי שליטה וג'ויסטיקים. אנחנו במציאות מדומה ישראל, לוקחים אתכם למסע לעולם מקביל, שנמצא ממש מעבר לעדשה וכולכם מוזמנים להיות חלק מהמהפכה הטכנולוגית הבאה. למה לקנות אצלנו: 1.ניסיון ומוניטין. אנו עוסקים בתחום המחשבים והתוכנה מעל לשמונה שנים. 2.משווק מורשה. אנו משווקים ויבואנים של כל המותגים המופיעים באתר. כל המוצרים הנמכרים על ידנו חדשים ובאחריות המלאה של היבואן הרשמי. 3.איכות. אנו, במציאות מדומה ישראל, לא מתפשרים על איכות. אנו משווקים מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ממיטב היצרנים והיבואנים בארץ ובעולם. 4.אמינות. אנו משווקים את כל המותגים המובלים בעולם המחשוב ומפורסמים בשירות המקצועי שאנו מעניקים ללקוחותינו. 5.שירות. אצלנו השירות ללקוח עומד מעל הכל. לנוחיותכם עומד מוקד תמיכה טלפוני הזמין בימים ב'-ה' בין השעות 12:00-19:00. ניתן לקבל ייעוץ והדרכה מקצועית לפני הקניה ולאחריה. 6.משלוח אקספרס. רוב המוצרים מסופקים ישירות מהיבואן למחסנינו מהיום למחר. זמן אספקה מרבי ליציאה ללקוח עד 24 שעות מרגע ביצוע העסקה (לאחר אישור חברת האשראי). 7.מחיר. כחברה ותיקה ומוכרת אנו נהנים ממחירים אטרקטיביים מצד היבואנים, היצרנים והמפיצים בתחום . כתוצאה מכך יש לנו אפשרות לתרגם יתרון זה לטובת הקונה בשיטת מהיבואן לצרכן תוך צמצום פערי התיווך ויצירת מחיר אטרקטיבי לך הלקוח. 8.תצוגה ומעבדת שירות. בחנותנו קיימת תצוגה מתחלפת של מגוון משקפי מציאות מדומה ומוצרי VR. כמו כן, קיימת מעבדת שירות לשירותכם. 9.קניה בטוחה ומאובטחת. כל המידע באתר מוצפן ומאובטח בטכנולוגיות מתקדמות. אנו מקפידים על אבטחה מלאה של קנייתך ופרטיותך. בכל מקרה ניתן לבצע גם הזמנות טלפוניות דרך מוקד השירות שלנו.

כתיבת תגובה