יתרונות בעבודה עם מומחה לקידום אתרים

השנה, הביקוש לקידום אתרים עלה לשיא של כל הזמנים. כאשר צרכנים עוברים באינטרנט במספרים גדולים, אפילו העסקים המסורתיים ביותר מבינים שהם צריכים להאיץ את המעבר שלהם לדיגיטל.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא הדרך היעילה והחסכונית ביותר להבין ולהגיע ללקוחות ברגע הקריטי.

מותגים ועסקים רבים יודעים (או חושבים שהם יודעים) שהנכסים הדיגיטליים שלהם דורשים קידום אתרים, ואת היתרונות שהם יפיקו מעבודת קידום אתרים שתבוצע בשמם.

קידום אתרים בהחלט משפר את יכולת החיפוש והנראות הכוללת של האתר, אבל איזה עוד ערך אמיתי הוא מספק?

מדוע קידום אתרים חשוב יותר ויותר?

ללא קשר לתעשייה או לגודל העסק, 15 הסיבות הללו צריכות להבהיר מדוע עסקים צריכים יועץ SEO כדי לקחת את המותג שלהם לשלב הבא.

חיפוש אורגני הוא חלק חשוב מביצועי האתר עבור רוב העסקים וחלק מרכזי במשפך הקונים, ובסופו של דבר מוביל להמרה או מעורבות.

כפי שמשווקים יודעים, גוגל מחזיקה בנתח גדול בהרבה משוק החיפוש מאשר מתחרים כמו Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo וכו'.

זה לא אומר שכל מנועי החיפוש לא תורמים למודעות למותג – הם כן. רק שלגוגל יש נתח נכבד משוק החיפוש הכולל.

אבל שאר השוק בבעלות מנועים אחרים הוא בעל ערך גם למותגים. זה נכון במיוחד עבור מותגים בתחומי נישה שבהם מנועי החיפוש הקוליים, החזותיים והאנכיים ממלאים תפקיד חשוב.

כאתר המבקר ביותר בעולם (במיוחד בארה"ב), גוגל היא במקרה גם ספקית האימייל הפופולרית בעולם, עם למעלה ממיליארד משתמשים.

YouTube הוא מנוע החיפוש השני בגודלו, אליו מבקרים לפחות 2 מיליארד אנשים מדי חודש.

אנו יודעים שהרוב המכריע של האנשים בעולם עם גישה לאינטרנט מבקרים בגוגל לפחות פעם ביום כדי לקבל מידע.

בהיותו משאב מהימן עבור גוגל ומנועי חיפוש אחרים, נראות גבוהה תמיד תהיה טובה למותגים. SEO איכותי ואתר איכותי מביאים את המותג לשם.

המטרה של כל קידום אתרים מנוסה היא לקבל בסיס איתן לאתר יפהפה בעל חווית משתמש נקייה ואפקטיבית שקל לזהות בחיפושים בשל האמון והאמינות של המותג והמאפיינים הדיגיטליים שלו.

הגדל את העסק שלך היום עם פרילנסרים בדוקים
Fiverr Business נותנת לצוות שלך את הכלים לשתף פעולה ולהאציל עם המאגר הגדול בעולם של פרילנסרים מוכשרים לכל צורך.

כתיבת תגובה