מוצרים ועזרים לגיל הזהב

אנו עדים יותר ויותר להתפתחות הטכנולוגיה שמביאה עימה שלל מוצרים ועזרים גם לגיל השלישי. במאמר נסקור את המוצרים והעזרים הקיימים לשיפור איכות חייהם ובטיחותם של מבוגרים וניתן מידע על חנויות המאפשרים רכישה של מוצרים ואביזרים לגיל הזהב.

הקדמה גם למבוגרים

יותר ויותר אשים זוכים ליהנות מחיים מלאים בגיל השלישי, בילויים, הצגות, קריאת ספרים ומפגשי חברה. אין ספק שאנשים מבוגרים מוצאים קושי לקרוא לאורך זמן או לראות טלוויזיה. התפתחות הטכנולוגיה לגיל הזהב מביאה עימה בשורות רבות המאפשר למבוגרים ליהנות מאיכות חיים בעזרת מוצרים ועזרים המקלים עליהם את הפעילות החל: מפעילויות במטבח באמצעות גאדג'טים למטבח המסייעים בבישול ועד עזרי ראיה ושמיעה. קשישים הזקוקים לעזרים מקבלים קצבת זקנה המסייעת להם לרכוש מוצרים ועזרים להם הם זקוקים.

עזרים למטבח

בתחום המטבח אנו עדים לפריחה של גאדג'טים למטבח המסייעים לא רק לגיל המבוגר, פותחנים מיוחדים שעושים את העבודה עבורנו, טיימר אנלוגי לצלצל שהאפייה מסתיימת, מרית קלה לאחיזה להכנת עוגות, פותחנים מיוחדים, כלי מזיגה ופקק אוטם, סוחט לימון ועוד.

עזרי ראיה

עזרי ראיה נועדו להקל על הקריאה. ניתן למצוא מוצרים כגון משקפי ראש מגדילות הכוללים פנס, זכוכית מגדלת ומגוון מכשירים כגון טלפון נייד עם מספרים גדולים ועוד.

עזרי שמיעה

גם בחום זה ניתן למצוא מגוון מכשירים ועזרים המסייעים ניתן להתאים לכל אחד: מכשירי שמיעה, מכשיר לטלפון המגביר את הצלצול והשמיעה, פעמון עם אור ועוד.

עזרי הליכה

אנשים המתקשים ל לכת יגלו מגוון עזרי הליכה, קלנועית, כיסא גלגלים או מ קלות להליכה. ניתן להתקין במקלחת ובשירותים מוט לסייע להתיישב לבטיחות בבית.

בטיחות בבית

מבוגרים רבים בוחרים להישאר בביתם בגיל מבוגר ולנהל אורח חיים עצמאי. חשוב לבדוק על מוצרי עזר שיוכלו להקל על חייהם ולאפשר להם לנהל אורח חיים מלא ועם איכות חיים שאליה היו רגילים. התקינו לחצן מצוקה מאפשר להתקשר עם מוקד חירום מכל נקודה בבית או כשעון על היד, הכוללים מכשיר איתור.

הקפידו שהבית יהיה מותאם לאנשים בגיל הזהב, ניתן להרים שטיחים שיכולים להכשיל בהליכה. מקמו כיסאות במקומות שונים בבית שניתן יהיה לשבת או להיעזר בהם. התקינו מוט בקיר שיסייע בזמן המקלחת.

כיום אין צורך להגיע אל החנות על מנת לקנות עזרים כגון משקפים מגדילות או גאדג'טים למטבח. רוב המוצרים משפרים את איכות החיים ומקלים על המשתמש בהם.
ניתן לראות ולקרוא על המוצר בחנות אינטרנט ואף להזמין בנוחות דרך האתר.

כתיבת תגובה