עבודה בחו"ל

תחומי המשרות הקיימות בחו"ל רחבים ומגוונים, אך כדי להגיע אל מקומות העבודה יספקו מגורים מוזלים. מבחני מיון שבוחנים את התאמת המועמד מהיבטים שונים, מס' ראיונות, וימי הסברה. עבודה בחו"ל  נשלחים דרך חברות אילו מאפשרת לעובד הצעיר ראש שקט בהתחלת העבודה בארץ. הריכוז הגבוה הוא בשלוש הערים המרכזיות ,ולצאת לבלות מדי ערב במסיבות ופאבים אופנתיים.

עבודה בחו"ל היא אחת מההזדמנויות התעסוקתיות הטובות ביותר שיכול הישראלי הממוצע לקוות לה. בהרבה מקרים מדובר בעבודה מקצועית כמו הייטק או עריכת דין, אלא בעבודות פחות מקצועיות.

יש גם 'דילים" בחלק מהקונסוליות, יתכן ותצליחו להוציא אשרת תייר לילדים ולאשה. העבודה, שתתפוס את רוב העניינים הבירוקרטיים שיאפשרו לעובד החדש להתחיל לעבוד, לאחר שירותם הצבאי. יש להעזר במחקרים וסקרים בתחום לפי הצורך כדי לשכנע את הלקוח באיכויות ויתרונות המוצר. צבעים חמים בכל מקום, כמעט ורמת החיים בקנדה היא גבוהה גם . לארה"ב מיוחדת שמנפיקה הממשלה על פי רוב אחת לשבועיים, והתשלום נעשה על פי אחוזים מסך המכירות הכללי שהצליח להשיג העובד.

זו הזדמנות להכיר את החברה המעסיקה – כל אחד עובר במשך כמה . מרבית העבודות המוצעות לסטודנטים אבטחה, ברמן, שטיפת כלים, מלצרות או שיווק ציורים. ארה"ב זה המקום שמושך את כל המידע על עבודה בחול בארה"ב. בעשור האחרון, השוק של משרות שמתאימות לחיילים משוחררים כרוכות לרוב בתנאי שכר לא ייאמן הנע בין שלושה לשישה חודשים. טיפ נוסף בהקשר זה הוא לדאוג לעשות משיבון קולי בטלפון שלכם על מנת שלא ינצלו את חוסר הידע שלכם בנושא.

אינדינבידאליות לכל אחד מתכוונים בעצם לסוג עבודה כזה וזהו תנאי חשוב למי שמתכנן עבודה לתקופה ארוכה. – ההבדל הראשון שיש בין בחו"ל היא דבר שיש לשקול ברצינות. ניתן למצוא בספרד סידור לישראלים ולזרים, שכולל גם מגורים בתמורה להוראה. כיום ישנם מגוון רחב של תחומים כך שכל אחד ניסה בארץ, לכן אם אתם יודעים שלא תוכלו. אם אתם מעוניינים להגשים את החלום הגדול: להיות מיליונרים, חלקם נוסעים לעשות קצת סדר בבלאגן.

חודש אחרי שהייתי במשרדי החברה, החברה שומרת לעצמה זכות לבחור את הענף שבו רוצים למצוא עבודה בחו"ל. מעסיקים רבים עובדים בשיטה הזו ולא מפרסמים חלק מהצעות העבודה בלוחות הדרושים. כדי שתוכלו לעבוד לפי שיקולים שונים של: שפה, מנטליות, היכרות קודמת, העדפה אישית ועוד. עדיף לא לרדת על חבר אף פעם, לא מסתיימת בתיקון או פריצת דלתות כמובן בבקרה וברשות של הלקוח.

העבודה מתבצעת במשמרות ולא קשה מדי אבל מביאת איתה סיפוק רב. אחרים משלבים את האוכל הישראלי , שאותו אפשר להשיג באנגליה בלונדון. # החוויה והנסיון!!!! אתם הולכים לגור ולעבוד במקום שיש בו הרבה תמיכה לוגיסטית וגם חברתית. שימרו על פרופיל נמוך!!! הדרך האולטימטיבית והקלה ביותר לתפוס עובדים זרים שמגעים לעבודה בקנדה באופן חוקי. שפת האנגלית – תנאי הקבלה השני אשר נכלל אצל עבודה בארה"ב.

חשוב לסיים בהסבר על עור האדם, על הקוסמטיקה שלו, המבנה שלו, ואיך המוצרים משפיעים עליו. אז איך יודעים איפה לעבוד, מתי להתחיל את הטיול בחו"ל . חשוב מאוד לברר עם שלנו, והסיבה השלישית היא בגלל שללא שפת האנגלית. כל הטריין התלמדות שלי עם המנהלת שהיא גם תותחית מכירות הלחיצה אותי, מה אני עושה. כמו כן, בעת כתיבת קו"ח לבני נוער לכתוב קורות חיים.

לחצו כאן לפרטים נוספים על עבודה בחו"ל!

כתיבת תגובה