עד כמה לימוד אנגלית באמת יכול להיות קל

 

החשש הקיים אצל לא מעט אנשים בלימוד שפה זרה

אם נשאל לא מעט אנשים במדינת ישראל לגבי כניסה למהלך של לימוד שפה בעלת ערך רב כמו אנגלית, נראה כיצד יהיו כאלו שידברו על חשש מסוים. אין ספק שיש מקרים בהם לימוד של שפה זרה יכול באמת להעלות חשש אצל אדם מסוים בשל סיבות שונות. אך לימוד אנגלית הוא לא דבר שמישהו ימנע מעצמו אם הוא יודע שיש מוסד לימודים שיכול ליצור עבורו תכנית לימודים שתבטל כל חשש מלימוד שפה זו.

 

חשוב להבין שברגע שמוצעת מסגרת של לימוד אנגלית עסקית או לימוד אנגלית למבוגרים, קל מאוד לזהות את האפשרות לעבור מסלול מסודר שבסופו תהיה האנגלית שגורה בפיו של כל אדם ללא כל קושי מהותי. לכן אם אנו מדברים על החשש של אנשים מסוימים לגבי לימוד אנגלית בישראל, עלינו לדבר גם על הרצון ליצור אפשרות לימודים רגועה ומקצועית על מנת שניתן יהיה ללמוד ללא כל חשש או ללא כל דאגה.

 

בין מתקני הלימוד לאיכות המורים

אין ספק שזה קל להגיד שלימוד של אנגלית יכול להיות קל ונוח עבור תלמיד בעל חששות מסוימים, אך נראה כי חשוב מאוד להדגיש כיצד הדבר יכול לקרות וכיצד לימוד אנגלית אכן יעבור בצורה כמה שיותר חיובית הן עבור ילד, הן עבור מבוגר, הן עבור איש עסקים והן עבור כל מי שמגיע ללמוד את השפה החשובה הזו בשל כל סיבה או מטרה שהן. היום לימוד אנגלית בישראל יכול לעבור בצורה חיובית בזכות מגוון דברים.

 

החל מרמת המתקנים אליהם מגיעים תלמידים ועד לאיכותם של המורים יש מספר דברים חשובים שבלעדיהם לא ניתן יהיה להציע קורס של לימוד אנגלית למבוגרים או לכל אדם אחד בצורה חיובית. חשוב להבין שאלו שלא בוחרים במסלול של לימוד אנגלית און ליין ומצפים להגיע לכיתות לימוד אישיות ונוחות, ואלו שרוצים להתקדם קדימה במסגרת קורס של לימוד אנגלית עסקית, חייבים לקבל מסגרת שמשלבת בין כל האלמנטים הנדרשים.

 

הכנת מסלול מסודר מביאה להקלה בתהליך הלימוד

כל בר דעת יבין מיד שלימוד של כל שפה זרה אינו יכול להיות כזה שיציג ספונטניות או חוסר תכנון, אם נגדיר זאת כך. לימוד אנגלית הוא לא משימה קלה הן עבור תלמידים מסוימים שמתקשים עם שפה זו מסיבות שונות והן עבור מורים שלעתים מגלים עד כמה הכיתה שלהם מורכבת מתלמידים בעלי דרישות רלוונטיות כאלה ואחרות. כך או כך, ניתן להבין עד כמה הכנת מסלול מסודר ומאורגן מאוד של לימוד אנגלית עסקית וכיו', היא בעלת ערך רב.

 

תלמיד בכל גיל ומכל רקע שמגיע ללמוד את השפה במקום שבו מסלול הלימוד מסודר החל מהרגע הראשון ועד לשיעור הסיום, ייהנה מאוד ממסגרת שבאמת מקדמת אותו לקראת מטרתו. מסגרת כזו תדגיש עד כמה לימוד אנגלית למבוגרים או לימוד אנגלית עסקית הם לא כאלו שנערכים בצורה אקראית או ללא כל התקדמות קפדנית עם חומר הלימוד. נראה כי רק כך לימוד אנגלית באמת יהיה קל עבור התלמידים כולם.

 

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה