אתר ללא קידום הוא כמו חנות שנמצאת באיזה שהיא סמטה צדדית שאיש לא יכול להגיע אליה. זמן ההישדרות שלה אם הוא שואף לאפס.
אם אתם רוצים שגולשים יגיעו לאתר שלכם, אתם חייבים לעשות לו קידום. אתם חייבים לקחת איש מקצוע שיקדם את האתר שלכם. זה כמו שאתם תצטרכו לעשות משהו כדי שיגיעו לחנות בסמטה הצדדית שלכם. שם אולי תחלקו פליירים, תעשו קמפיין. בעולם הדיגיטלי אם אתם רוצים שהגולשים יראו מי אתם ומה אתם עושים וכו', אתם חייבים לעשות קידום.
איזה סוגי קידום אתרים לעסקים יש?
העולם הדיגיטלי מאפשר לך לעשות היום 2 סוגי קידום. קידום ממומן שנעשה בגוגל אדוארדס למשל או קידום אורגני. בשני המקרים אתה תרוויח. אם אל תעשה כלום זה כאילו שאין לך בכלל אתר. אז באתר חייבים להשקיע וגם בקידום שלו ומקדם אתרים טוב יבדוק את התחרות בשוק שלך, וידע להציע לך את הקידום שמתאים לעיסוק כמו שלך. הוא גם ידע להגיד לך מתי כדאי לך לעשות קידום, מהי העונה בה אתה צריך לבלוט, מתי כדאי לך לצאת במבצע ברשת וכל הדברים הללו הם כדי לקדם את האתר שלך ולהיא לעסק שלך לקוחות חדשים.
מהו קידום ממומן או PPC?
קידום אתרים ממומן הינו קידום שהנכם נדרשים לשלם עליו. פירוש המילים PPC זה: pay per clik. כלומר אתה עושה קמפיין לאתר שלך דרך שירות של גוגל אדוארדס. אתה עולה בקמפיין עם סדרת מודעות שמפנה גולשים לאתר שלך, למבצע מכירות, מבצע היכרות ועוד. הם לוחצים על המודעות שבדרך כלל מופיעות בגוגל (בשני הצדדים אפשר לראות אותן ורשום מעליהן הצהוב-מודעה.
כאשר הגולשים לוחצים עליהם אתה מחויב פר קליק. הקליקים הם פניות של גולשים אליך, וזה כמו להשאיר פרטי צור קשר באתר שלך.
מהו קידום אורגני?
מעבר לקמפיין של מודעות ושימוש ב-PPC לקידום האתר שלך, אפשר לעשות גם קידום אתרים אורגני. קידום אורגני הוא קידום שמתבצע מתוך עצמו – מהאורגניות שלו.
מדובר על יצירת תכנים עם מילות מפתח של האתר והתכנים הללו מופצים ברשת של קישורים, ממקום למקום כאשר הקישור מפנה תמיד לאתר. החשיפה הזו והקישורים הללו גורמים לגולשים לקרוא את המאמרים שלכם וגם ללחוץ על הקישורים ולהגיע לאתר שלכם. גוגל מדרג אורגנית גם אתרים שיש אליהם הרבה כניסות וגם מדרג לפי זמן השהייה באתר. אז ככל שיהיו לכם יותר תכנים איכותיים, כך תדורגו ע"י גוגל במקום טוב וזה נקרא קידום אורגני.
קידום אתרים לעסקים בפייסבוק!
עד לא מזמן פייסבוק לא הרשתה לעסקים לעשות פרסום בפייסבוק ולפני כמה חודשים זה השתנה וכך הפך הפייסבוק מרשת חברתית לפלטפורמה שיווקית ופרסומית מעולה.
פייסבוק מאפשרת היום לבעלי עסקים לפתוח דף עסקי, לדבר עם הגולשים, לחשוף בפניהם מוצרים, להזמין אותם לגלות מעורבות וכמובן לעשות לייקים והרבה.
פייסבוק בנוסף יצרה כלים פרסומיים שמאפשרים למפרסמים לפנות לקהלי יעד קבועים מראש, לפלח את הגולשים, לפרסם בשעות מסוימות, לכוון לקהלי המטרה ולעשות זאת בכלי פרסום לכל דבר.
ההצלחה של קידום אתרים לעסקים בפייסבוק נובעת מכך שמדובר ברשת חברתית בה כולם נמצאים בדרך כלל, ולכן קל לחשוף ולפרסם דברים אם כי צריך לדעת לקלוע בשפה ובפוסטים לשיווק שמתאים לרשת חברתית כי בסופו של דבר גם אם פייסבוק מאפשרת היום קידום בפייסבוק הוא עדיין רוצה לשמור על הצביון שלו כרשת חברתית.