שילוט מואר לדלת

מתנה פשוטה אבל מרגשת. אין יותר מרגש מזה. אני הולך לכתוב על מתנה שרכשתי לחברה שלי לפני מספר חודשים, וללא ספק המתנה הזו הייתה הכי מושקעת שקניתי למישהו. היא התלהבה והתרגשה, ואנו זוג מאושר בעקבות הפתעה זו.

מתנה קטנה-גדולה

כאשר חיפשתי בשבילה את המתנה חרשתי על מלא חנויות מזכרות, ממש התאמצתי וזה הטריף אותי. חיפשתי בכל הכוח משהו מושקע ומיוחד, במקום עוד משהו מהאינטרנט. אח"כ הסתבר לי שהפיתרון הטוב ביותר קיים כבר שנים. מה זה? שילוט מואר.

קונספט של שימוש בתמונות הוא לא מהפכני בעיקרון, אך עדיין מבחר האפשרויות שתוכלו למצוא – הופכות אותו משעשע ורדיקלי. גם אם מדובר בלהגדיל תצלום מסויים על קיר, או הדפסת קולאז' על ספל – אתם תיהנו מהתוצאה. נסו זאת בעצמכם על האישה שלכם. ספרו לי על התגובה שקיבלתם – במסר. לפי כמות התגובות, אנדב בשמחה מידע נוסף בנושא שלטים פולטי אור.

תחשבו מחוץ לקופסא.

אתם כבר יודעים שהרעיון הלא מקורי הוא להגדיל תצלום רומנטי שלכם. בלי ספק, נדוש – עובד מעולה, וזו דרך בטוחה להביא אותה לרגשנות ולהראות המון אהבה, אבל למרות זאת אני אישית מעדיף תמונה מרומזת ומקורית; צילום נוף של כפר שטיילתם בו, המסעדה בה נישקת אותה לראשונה, או אפילו ציור שהאחיינית ציירה. השקיעו בתצלום אקסטרה תשומת לב, לא לגרום לויכוח קשה.

מספר האפקטים שתוכלו להוסיף לצילום הוא רב מאד. התאמת האפקט הנכון גם היא מטלה די מורכבת, ובשביל זה יוכלו לסייע לכם מומחים לאפקטים שיתנו לכם טיפים. חלק מהצילומים בלתי אפשרי להדפיס עקב הגודל, או משהו בסגנון. כדי למנוע פאשלות, עדיף לבחור מספר תמונות שונות, קחו לתשומת ליבכם.

מידע נוסף בנושא מתנות מקוריות.

כמו שנכתב, מתנות בסגנון הזה כולם אוהבים, גם אם הן ניתנות ללא סיבה מיוחדת. אם אתם מכירים עוד הצעות למתנות ייחודיות, ספרו לי כאן, וספרו למי שמתעניין.

כתיבת תגובה