מחיר לדוד שמש זול ביחס להוזלות שתקבלו

שוב המים קרים? לא מבינים איך חשבון החשמל כל כך גבוה? אם נשבר לך מהסיטואציות האלו ואתה חוזר ואומר לעצמך לא הגיוני שבחוץ האדמה רותחת והמים במקלחת קרח. עצרו! קיימת דרך פשוטה, חסכונית וחכמה – ניצול חום השמש באמצעות דוד שמש.
דוד שמש – כי חבל על הכסף שלך

הצבה של דוד שמש תפחית באופן משמעותי את צריכת החשמל בבית ואפילו בבריכות. אין כמו לנצל את קרני השמש להרתחת המים במקום לבזבז כסף ואנרגיה על שימוש בגוף חשמלי או אלטרנטיבות אחרות המבזבזות כמויות חשמל רבות.

מעבר של כלל האוכלוסיה לשימוש בדוד שמש לא רק יוביל להקטנה בהוצאות אלא אפילו לצמצום בשימוש באנרגיה. בדרך זו אנו מביאים לחסכון בכמויות הזיהום ומונעים צמצום של חומרי גלם לייצור אנרגיה בעולם.

דוד שמש נירוסטה כל מה שאתם צריכים לדעת

איך זה עובד? איפה ממקמים? מי משתמש בזה? כל מה שרציתם לדעת על דודי שמש.

בארץ קיים חוק על פיו חייבים לעשות הכנות לדוד שמש בבניינים החל משנות ה-80 (חוץ ממגדלים שאין בהם מספיק מקום). על ידי תקנה זו חוסכים בישראל כ-4 אחוז מצריכת האנרגיה הכלל ארצית.

פיתוחו של הדוד הינו ישראלי. יש בזה הרבה הגיון, לא?

את דוד השמש מניחים על גגות בנייני המגורים, או על פני שטח פתוח אחר שנותנים חשיפה מושלמת לשמש. את דודי השמש מתקינים כך שהקולטים מכוונים כלפיי הדרום.

גוף הדוד בנוי ממיכל העשוי מתכת, המכיל מים, שמחובר בצינור לקולטים. הקולטים מכילים בתוכם מספר צינורות מים במסגרת מלבנית.

מסגרת הקולטים הסולאריים עשויה באופן שצלע אחת עשויה זכוכית ואילו יתר פאות הקולט צבועות בצבע שחור, כאשר המטרה היא לכלוא את מירב הקרניים של השמש. זו הסיבה שמוכרחים לבדוק שהצד המופנה לשמש נקי.

קניית דוד מסוג זה כדאית מאוד לבנייני מגורים ואפילו בבתי עסק במדינות בהן ניתן להפיק תועלת מהמשאב הנגיש של אנרגיית החמה.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף על מחיר לדוד שמש? קולטים שזה בחינם? שימו סוף לחשבונות מנופחים, כנסו עוד היום לאתר האינטרנט שלנו www.duud.co.il/ בו תמצאו הצעות נוספות מטובי נותני השירות.

כתיבת תגובה