קוסמטיקאית בהוד השרון- למה את מחכה?

מאז שהייתה לילך ילדה קטנה, היא הייתה ילדת בת- בן. לא היו לה חברות ולא עניינו אותה שמלות, נעלי לק, צמות ובובות. לחילופין, הייתה לילך משתוללת עם כל הבנים- רצה איתם בגינה, מתלכלכת בבוץ, מטפסת על עצים וחוזרת הביתה מלוכלכת ופרועה. הוריה של לילך לא הבינו כיצד יצאה להם בת שכזו מכיוון שללילך היו שתי אחיות גדולות אשר התנהגו כמו בנות בצורה חד משמעית. ההורים המודאגים הלכו להתייעץ עם פסיכולוגית אך היא אמרה להם שעליהם להירגע מכיוון שבנות רבות מתנהגות בצורה כזו בגילאים הללו.

לילך הלכה וגדלה, גבהה ויפתה אך היה קשה להבחין ביופי החבוי מכיוון ששערה היה ארוך ומלא קשרים, גבותיה לא עוצבו ולא סודרו ובגדיה היו תמיד בגדים זרוקים ולא אופנתיים. בגיל שש עשרה, רצתה אמא של לילך לקחת את ביתה אל קוסמטיקאית בהוד השרון. אמא של לילך נהגה להגיע אל הקוסמטיקאית הזו אחת לשבועיים, אך לילך לא רצתה לשמוע על כך.

קוסמטיקאית בהוד השרון- עברת את הגיל של התרגיל

למען הדיוק, נהגו כל בנות המשפחה פרט ללילך ללכת אל אותה קוסמטיקאית. הקוסמטיקאית הייתה מקצועית להפליא, היא הייתה קוסמטיקאית רפואית מוסמכת ושלטה בכל החידושים, השיטות והמכשירים הרפואיים הקיימים בשוק. מכון היופי אשר מוקם בהוד השרון, היה תמיד מסודר, מטופח ונקי והקוסמטיקאית הייתה גמישה בזמנים, כך שפעמים רבות, ניתן היה להתקשר ולקבוע תור "מהרגע להרגע". הקוסמטיקאית נהגה לתת טיפולי פנים מגוונים, טיפולי עיצוב גבות, טיפולי הסרת שיער בשעווה, טיפולי פדיקור, טיפולי מניקור ועוד. לאחר שיחה קבוצתית (אשר לא כללה את לילך), החליטו בנות הבית לקחת את הבת אל המכון ויהי מה.

לאחר מסע שכנוע ארוך ביותר הצליחה חבורת הבנות להביא את לילך אל הקוסמטיקאית. הקוסמטיקאית הנחמדה לא נבהלה מהמראה המרושל של לילך וטיפלה בה כנדרש. שער גופה המיותר הוסר, גבותיה נוקו ועוצבו, פניה נוקו וטופלו, ציפורניה עברו טיפול פדיקור מניקור ובסיומו של התהליך, הפכה לילך ליפיפייה אמיתית. כאשר יצאה לילך מחדרה של הקוסמטיקאית, הביטו בה האם והאחיות בתדהמה כאילו ראו אותה בפעם הראשונה בחייהן.

עור פנייה קרן, עיניה, בעלות צבע השקד נראו גדולות ומחייכות ועורה היה רך וחלק. מאז אותו היום התמכרה לילך אל הטיפולים הללו, היא לא הצליחה להבין מדוע לא פנתה אל הקוסמטיקאית לפני כן ומדוע התעקשה. מאז, הולכות כל בנות המשפחה אל מכונה של הקוסמטיקאית. הן מבקרות במכון יחד- אחת לשבועיים. יש לציין שהן מנסות לגרום גם לאביהן להגיע אל מכון היופי .

אם גם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות מכון היופי אשר שייך לאותה קוסמטיקאית בהוד השרון, תוכלו ליצור קשר על ידי הטלפון, נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ונציגה מטעם מכון היופי תחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כתיבת תגובה