המדריך המלא למטיילים בטוקיו

טוקיו היא עיר שאין כמותה. בטח, אתה יכול לבקר במוזיאונים ובמקדשים ולסעוד באחת מאלפי מסעדות טעימות, אבל אתה יכול גם לעשות דברים שאתה לא יכול לעשות בשום מקום אחר.

איזו חוויה נהדרת לבלות זמן מבלבל, מרתק ובטוח ב-100% במטרופולין הזה.

הנה הדברים הייחודיים, המוזרים והמגניבים המועדפים עלינו לעשות בטוקיו, אחד המקומות הטובים ביותר לבקר ביפן.

טוקיו יפן היא עיר של ניגודים וסתירות, רגע אחד ספוג מסורת ושמרנות, ברגע אחר מלא באורות ניאון מהבהבים וטכנולוגיה חדשנית. יש פארקים ענקיים ואפילו יער באמצע העיר הצפופה ביותר בעולם. מניסיוננו, זוהי עיר נקייה מאוד שמרגישה בטוחה גם בשעות הלילה המאוחרות, למרות שאנו תמיד ממליצים להיות מודעים לסביבתכם ולתרגל שכל ישר בכל מקום בעולם.

טוקיו היא בירת יפן מאז 1868, ולמרות שההיסטוריה שלה פחות ברורה מאשר בחלקים רבים אחרים של יפן, עדיין יש מקומות שבהם היא פורחת ומתנגדים להתפשטות העירונית. תבחין במקדשים קטנים רבים החבויים בין בנייני העיר הנישאים. אסקוסה עשוי להיות אחד האזורים המפורסמים ביותר של טוקיו בשל המאפיינים ההיסטוריים והתרבותיים שלה, אבל חורבות טירת אדו והארמון הקיסרי במרכז העיר הם אטרקציה פופולרית נוספת, יחד עם אזורים כמו מקדש מייג'י ג'ינגו, גולדן גאי גאי, מקדש נזו, ו יאנאגיסן.יש יאנקה גינזה.

כמו בשאר יפן, היכן שאתה בוחר לבקר בטוקיו יכול להיות מושפע מאוד מעונות השנה. אנשים חושבים מיד על פריחת דובדבן ועלות שלכת, אבל החורף מביא חודשים של אירועי אור דרמטיים, בעוד בקיץ יש פסטיבלים וזיקוקים לצפות להם.

האוכל גם מושפע מאוד מעונות השנה, ותמצאו אפשרויות גורמה טעימות בכל מקום. תוכלו ליהנות מארוחות טעימות במסעדות משפחתיות קטנות, מסעדות חגיגיות, דוכני אוכל רחוב ואפילו חנויות נוחות.

בעיר עם יותר מ-200 מסעדות בעלות כוכבי מישלן, התחרות עזה, אבל זה לא אומר שאתם מפספסים את הכיף.

ממוקם ישירות מאחורי תחנת Harajuku, מתחם מקדש גדול זה נפתח בשנת 1920 ומוקדש לקיסר מייג'י המנוח ולאשתו. ממוקם בתוך יער מרשים מעשה ידי אדם, המלון הוא נווה מדבר של רוגע ושלווה באחד האזורים הדינמיים והעמוסים ביותר של העיר.

gotop

חברת GO TOP מציעה מגוון שירותי קידום אתרים לעסקים , בניית אתרי אינטרנט, פרסום אינטרנטי בגוגל אדס וברשתות החברתיות וייעוץ עסקי למיתוג העסק במרחב הרשתי עם נסיון של מעל 11 שנים בתחום, פנו אלינו עוד היום 054-9489377.

כתיבת תגובה