אורח חיים בריא- למען הארכת הימים הטובים

כיום, בחברת השפע נוטים רבים מקרב האוכלוסייה לצרוך מזון שמן, מעובד ולא בריא, לשתות משקאות ממותקים, לעשן, לשתות אלכוהול ולישון מעט- כל אלו עלולים לגרום לשלל בעיות, ללחצים נפשיים ואף להתפרצותן של מחלות גופניות. מתן יחס מיטיב ומכבד לגוף ולנפש, עשוי לעזור לאדם לחיות חיים בריאים, שמחים וארוכים יותר.

אורח חיים בריא-  מגיל צעיר

כידוע, ככל שאנו מתבגרים, כך קשה לנו יותר לשנות ולסגל הרגלים חדשים. סביר להניח כי אדם אשר מעשן  במשך 20 שנה יתקשה יותר להפסיק לעשן מאשר אדם אשר מעולם לא התחיל לעשן ואדם אשר מעולם לא ביצע פעילות ספורטיבית יתקשה מאוד להתחיל ולבצעה בגיל מאוחר. בכדי להקל על ההתמודדות המאוחרת, מומלץ לבצע פעילות גופנית עוד בגילאים צעירים. תוכלו לרשום את ילדיכם לחוגים שונים כמו ריקוד, גלגיליות, כדורסל, כדורגל, שחיה, טניס ואף לעודד את בתי הספר לבצע ימי גיבוש אשר יכללו הפסקה פעילה ספורטיבית.

במהלכה של ההפסקה, יוכלו מדריכים מוסמכים לבצע אימון כושר לילדים. כמו כן, יום ספורט אשר יכלול משחקי מחניים, כדורגל, תחנות ספורטיביות מגוונות אשר ישלבו הפעלת קורדינציה וביצוע פעילות גופנית עשויים לתרום רבות.

יום גיבוש ספורטיבי אשר ישולב עם מוסיקה קופצנית, הפתעות ושלל משחקים מדליקים עשוי לרומם את רוחם של הילדים ולאפשר להם לקיים מפגש מסוג שונה עם בית הספר. ניתן להתאים פעילות גיבוש לגילאי היסודי, החטיבה וגילאי התיכון. נוסף על כך אפשר להוסיף את המורים ואת הורי התלמידים ליום הספורטיבי.

צוות מהימן ומקצועי

וודאי תשמחו לדעת כי אם תרצו לקיים את יום הפעילות , לא תצטרכו לארגן אותו בעצמכם. תוכלו להזמין צוות מיוחד אשר כולל מדריכי כושר מוסמכים עם ניסיון רב בהפקת אירועים. הצוות שייך למשרד החינוך ומטרתו הינה לעזור ולהקנות ערכים לקיומם של חיים בריאים ואקטיביים.

נוסף על כל היתרונות הללו, יתרום הגיבוש לתלמידים בצורה רבה. התלמידים יוכלו להכיר זה את זה, לתרגל שיתוף פעולה ועזרה הדדית, ליהנות מפעילות משותפת ושונה אשר תאפשר להם לשבור שגרה, לגלות כי הם נהנים מספורט ועוד. כמו כן, עשויה הפעילות לתרום לשינוי האווירה הכללית במסגרת הכיתה ובית הספר. ייתכן  מאוד כי כאשר ירגישו התלמידים טוב יותר, הם ייהנו בבית הספר ואף ישקיעו בצורה רבה במקצועות הנלמדים.

הרגלים לקיומו של אורח חיים בריא בשלבים המוקדמים הללו, יועילו לילדים ויאפשרו להם לגדול ולהפוך להיות מבוגרים בעלי מודעות לבריאות גופם ונפשם.

כתיבת תגובה