דברים שאפשר לעשות בחופשת לידה

אחד הדברים הכי משגעים בזמן ההריון וגם בתקופה שאחריו הוא שאין יותר מדי מה לעשות בזמן הפנוי שיש. הרבה מהדברים שנהנית לעשות לפני ההריון מנועים ממך בזמן ההריון ואחרי הלידה את עדיין צריכה להישאר עם התינוק הקטן כדי לטפל בו, אבל זה לא אומר שנגמרו כל הפעילויות. נסי להפיק את המיטב גם מהמצב הנוכחי. במאמר זה אסקור כמה רעיונות שאפשר לנסות ליישם וללמוד מהם רעיונות חדשים כדי להעביר את הזמן בתקופת ההריון ובלידה.

צילום בסטודיו

צילום הריון זהו תחום נחשק וחוויה נהדרת ששווה לעבור לפחות פעם אחת בחיים, אך אם פספסת או לא הלכת לצילומי הריון מסיבה מסוימת זה לא אומר שהכל אבוד. אפשר לנצל את התקופה שאחרי ההריון כדי ללכת לצילומים בסטודיו. בשבועות הראשונים שלאחר הלידה הילד ממש קטן וחמוד אך צריך להיות זהירים איתו. עם זאת ישנו טרנד פופולרי ולא מזיק שנקרא 'צילומי ניובורן' ובו הולכים לצלמת או צלם מקצועיים ומצטלמים בסטודיו יחד עם התינוק הקטן או שרק התינוק מצטלם. תמונות פופולריות שאולי בטח ראיתם זה תמונה של יד מחזיקה את הילד או תינוק קטן ישן בתוך עריסה קטנה או ערימה של כריות וסדינים. מדובר לא רק בזכרונות טובים לעתיד אלא בחוויה מיוחדת במינה שבה יכולים לקחת כל המשפחה.

עבודה מהבית

אם כבר את בבית בחוסר מעש מחכה בית ארוחה לארוחה, בין בכי לבכי ובין שינה לשינה אולי תנצלי את הזמן הפנוי שלך כדי לעשות קצת כסף מהבית. אחת העבודות הפופולריות לנשים הריוניות ולנשים אחרי לידה היא כתיבת תוכן. לכתוב כל אחת יודעת (אני מקווה) וניתן לעשות זאת בתשלום. כתיבת תוכן היא עבודה שבה ישלמו לכן לכתוב על כל מיני נושאים בתמורה למחירים של 15-50 שקלים עבור כל מאמר. זה ממש נהדר ואם את עושה את זה מספיק מהר ויש לך מספיק עבודה אפשר להרוויח ככה אפילו סכומים גדולים יותר מאשר עבודה קבועה. בנוסף לכך, היתרון הוא גדול כמובן שאת עובדת מהבית ולא לחוצה בזמן או במחויבות לעבודה.

כתיבת בלוג

אם את אוהבת לכתוב אך לא על כל מה שרוצים ממך אלא על דברים שאת אוהבת, אז עזבי אותך מעבודה, פתחי בלוג משל עצמך ובו תכתבי כל מה שעולה על רוחך. נשים רבות פותחות בלוגים על נושאים שהן אוהבות כמו למשל נושא האמהות, הלידה, ההריון, ויש כאלו שבמקום לפתוח אתר הן משקיעות בדף פייסבוק או ערוץ יוטיוב. כל אחת מה שהיא אוהבת.

כתיבת תגובה