נגמר השיפוץ? לא בטוח.

אחד מהדברים הכי מעצבנים שיש בעולם זה לחכות למשהו תקופה ארוכה ואז לגלות שצריך לחכות עוד. זה קורה בכל מיני תחומים אבל אחד התחומים שזה קורה בהם לעתים קרובות הוא תחום השיפוצים. אנשים רבים משפצים את הדירות והבתים שלהם ומצפים לרגע שבו השיפוצים יסתיימו והם ייכנסו לדירה שנראית כחדשה וימשיכו את חייהם בחיוך. אבל לא כך המצב. קורה לא מעט שהם מגיעים לדירה ומגלים שאמנם השיפוץ הסתיים אבל אי אפשר להתחיל את החיים כי יש כל כך הרבה לכלוך, אבק וזבל מפוזרים בכל עבר. עבודות שיפוץ גורמות להרבה לכלוך וחברות השיפוץ או הקבלנים לא תמיד אחראיים לניקיון אלא אם כן זה סוכם מראש. לשם כך יש צורך לפנות לחברות ניקיון המתמחות בניקיון אחרי שיפוץ.

אין מקום לטעויות

בין אם אתם משפצים את המשרד שלכם או את הבית הפרטי, חברות ניקיון הן הפיתרון הטוב ביותר. ניקיון אחרי שיפוץ זה הרבה עבודה ולאו דווקא עבודה קלה. עושה רושם ש'כל אחד יכול לנקות' אבל זה ממש לא נכון. ניקיון זו עבודה שאם לא עושים אותה כנדרש היא יכולה לעלות ביוקר. שמעתי על הרבה מקרים בהם אנשים ניסו לנקות לבד והם גילו שהם לא ניקו הרבה חלקים מוזנחים כמו בפנלים של הרצפה או מסביב לשקעים. זה לא נשמע כזה נורא עד שמגלים שכדי לנקות את האזורים האלו זמן רב אחרי שהשיפוץ הסתיים מלווה בגירוד של חלק מהקיר או השארת סימנים שלא נראים טוב. חלק מהשיפוץ היה כדי שהבית ייראה יותר טוב וחדש, אז למה להתפשר על כאלו דברים ולהשאיר סימנים מכוערים על הקיר או גושים של אבק רטוב שהתקשו?

פניה לחברת ניקיון

אל תקחו צ'אנסים. פנו לחברת ניקיון לאחר שיפוץ ודאגו לכך שהם יגיעו בזמן המתאים לאחר שהשיפוץ הסתיים. אם מדובר בשיפוץ שנעשה בזמן שאתם ישנים במקום אחר כי השיפוץ מפריע לשינה או להמשך החיים שלכם אז תגורו עוד קצת זמן אצל ההורים או בבית המלון ותגיעו כשהכל גמור ומוכן. חברות ניקיון עומדות בדרך כלל בזמנים שלהם ואפשר לסמוך על כך. הם באים עם עובדים מנוסים ומוכשרים ומשתמשים בכלים שאין בהכרח בכל בית ולכן זו בחירה טובה ללא ספק. אל תשכחו לבחור בחברת ניקיון בעלת וותק וניסיון שכבר ניקתה לא מעט דירות ומשרדים בחייה כי הניסיון עוזר מאוד לשפר את העבודה ואת תכנית העבודה בכל תחום – ובמיוחד בתחום הניקיון.

שיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה