לאן שלא נפנה והיכן שלא נביט נראה שלטים – שלטי תנועה, שלטי חוצות, שלטי ניאון, שלטי פח, שלטים פרסומיים ושלטים המציינים את שם הרחוב, את שם בית העסק או את שמה של החברה.
לקיומם והימצאותם של שלטים שתי מטרות עיקריות, האחת, ליידע אותנו על מיקום – במקרים של שילוט רחוב, לתת לנו הוראה או הכוונה – במקרה של שילוט תנועה, והשנייה, בה נעשה שימוש נפוץ יותר הינה למטרות פרסום ושיווק מוצר/מתן שירות או לציון והכרות עם שמו של בית העסק.
השלטים נותרים בתודעתם של העוברים ושבים הרבה יותר ממה שנדמה לנו, מחקרים הראו שדי לחלוף על פני שלט זה או אחר, קטן, בינוני או גדול מאוד וחלק ניכר מהפרטים שבו יוותרו בזיכרוננו גם אם לא התמקדנו בו התעמקנו בו או אפילו קראנו אותו, לשלטים השפעה רבה והיא לעתים תת מודעת, אנו זוכרים יותר ממה שנדמה לנו וצורכים גם כשאיננו מתכוונים לצרוך בשעה שאנו מביטים.
לכן, בעלי עסקים, חברות, ארגונים ונותני שירות רוצים להגיע לקהל לקוחות רחב ומגוון וגם אם הם מעוניינים לפנות לקהל יעד מסוים, שלטים הם אחת מדרכי הפרסום והשיווק האפקטיביים ביותר, בין אם מדובר על שלטי חוצות ובין אם מדובר על עיצוב והשקעה בשלט הממוקם בחזית בית העסק, השילוט הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע אל הצרכנים.
תוכלו לבחון את עצמכם על ידי ניסוי פשוט – נסו להעלות בדמיונכם מקומות בהם אתם נוהגים לקנות (אוכל, בגדים, מתנות וכדומה), מקומות בהם אתם נוהגים לשבת (בתי קפה, פאבים, מסעדות), ואפילו שמות של חברות מוכרות שאתם לאו דווקא צורכים את מוצריהן, תראו שברוב המקרים אתם יכולים להיזכר בלא מעט פרטים – לוגו, הפונט בו עושה המקום/החברה שימוש בפרסומת או בשלט שלה, תמונה או דימוי שהיו קשורים בה וכ"ו, עד כדי כך חזקה ועוצמתית ההשפעה של פרסום חוצות, פרסום בתקשורת ושילוט.
אם כן, בעולם שכולו מבוסס על צריכה, רכישה, קבלת ומתן שירות, דימויים, תמונות, פרסומות, תכניות וכדומה, אין זה פלא שגם החושים שלנו התפתחו באופן שמאפשר לנו לקלוט את כל המידע, לאחסן אותו ולשמר אותו גם אם איננו מודעים לכך, תחום הפרסום עושה שימוש ביכולתנו זו למטרותיו ודואג להעביר לנו מסרים שבסופו של דבר משפיעים על רובנו.
מעוניינים לעצב ולהתקין שלטים לעסקים?בואו למצוא חברת שלטים מובילה במחירים אטרקטיביים ושירות ללא תחרות.