לא צריך השתלת שיער

השתלת שיער הוא לא הפתרון היחיד
אין מי שסובל מבעיות של התקרחות שאינו מכיר את תהליך ההדחקה ואחר כך ההכרה הגוברת והולכת בבעיה החדשה – אזורים שהיו פעם עתירי שיער על הראש פתאום מתחילים להידלדל עד למצבים של חורים ממש ואף אזורים קירחים. כשהאזור שמשפיע באופן הבולט ביותר על המראה שלנו נפגע – ברור שהלחץ יטיס אותנו לטיפולים אפשריים מהירים.
היום מוכרות השתלות שונות ומגוונות. מה שקובע הוא קודם כל מיקום הבעיה, האם יש צורך של השתלת שיער בקדמת הראש בצדדיים או בפדחת ובאחורי הראש. מעבר לכך מה שיקבע הוא רגישות המושתל, הסבלנות שלו והיכולת הכספית. בכל מקרה ברוב המקרים מדובר בניצול של שיער מאזורים עשירים יותר על הקרקפת עצמה או ממקומות אזורים שעירים אחרים בגוף כולו שאותו מנצלים לטובת המקום הבעייתי.את השיער כאמור מעבירים מאזורים שונים בגוף, ובעיקר בקרקפת, אבל הסוגים השונים של השתלת שיער קשורים בעיקר באופן שבו מצליחים לעקור את זקיק השיער ממקומו ובאיזה אופן נוטעים אותו באזור הבעייתי. המגמה היא בכל מקרה שהשיער המועבר ממקום למקום יצליח להיקלט ולהתחיל לצמוח במקום החדש.

לא מוכרחים השתלות – טיפול בנשירת שיער  

עוד הרבה לפני שרצים לטיפול כירורגי שכזה, כדאי לנסות את המהלך המקובל ברפואה הסינית. גם כאן, כמו בהרבה תפיסות אחרות שמים דגש על התזונה. מעבר לה, האמונה הסינית מייחסת חשיבות רבה לעובדה שהתקרחות מציגה בעצם חולשה באזורים אחרים בגוף ושיש לטפל בהם. גם חיזוק האזור המידלדל בראש קודם להעדפה של השתלת שיער.

בעזרת ה "איי רולר" ותכשיר הדרמלוק, שהוא סוג של מסרק יעיל אפשר להקדים תרופה למכה ולמנוע נשירת שיער נוספת ואף לגרום לצמיחת שיער מחדש .

מדובר במכשיר שמייצר בעצם עיסוי יסודי לאזור הקרקפת ופותח את המקום מחסמים לטובת חומרים טבעיים כמו הפורמולות וספריי הצמחים המוכר ביחד עם דיקור סיני יעשו יחד את העבודה.

כתיבת תגובה