מי מחפש עבודה בחו"ל?

העבודה שלי באוסטרליה! כשהייתי ילד, אחד מאחיי עבד בהובלות בצפון אמריקה כמה חודשים. כל המשפחה פחדו וקיוו שיחזור במהרה. לאחר מכן, כשהוא שב לארץ, הוא כבר סיים טיול רציני, בזבוזים מאסיביים, עשרות חוויות, והמון כסף. כ"כ קינאתי… ודאי כבר הבנת שכשהגעתי לגילו הלכתי בדרכו, ועתה יש לי האפשרות לכתוב עבורכם על מה שחוויתי.

עבודה בין היתר.

הערך המוסף בלעבוד במדינה אחרת זה שקיבלת גם הרפתקאה בפני עצמה. בלי ספק, העבודה קשה פיסית והימים ארוכים ומעיקים, ועדיין, אתה חופשי בסופ"שים, מכיר תרבות אחר וסופג חוויות מקצה העולם במשך חודשים / שנים. וכל זה בלי שציינתי את חשבון הבנק הנפוח שתרוויח מהעבודה הקשה. פרט לדברים הללו, בפרק הזמן שלך במדינה הזרה, יהיה באפשרותך להירשם ללימודי מקצוע עיוני, וליישם אותו בחו"ל לפני שתשוב לארץ.

חשוב לך לקרוא על עבודה בחו"ל? מיד אסביר הכל.

מה צריך להכין?

כשתרצה לשהות במדינה מסויימת, ייתכן ותצטרך להוציא ויזת תייר; כל קונסוליה והתנאים שקבעה לעצמה לגבי שהות תיירים. בחלק מהמקרים סוגה של הויזה משתנה לפי אופי השהות, אבל כמעט תמיד, בשביל להסדיר את הויזה – תהיה מוכרח להצטלם לתמונות דרכון, להוציא דרכון זר ולקבוע פגישה אצל השגרירות המדוברת. מומלץ להתעדכן על סמך שגריר אותה המדינה בנושא תנאי אישור הויזה, בכל זאת, הנה לך מס' טיפים חשובים שיעזרו לך:

חלק רחב מתהליך הוצאת הויזה יתאפשר לך להשלים באמצעות הפורטל של השגרירות. בדוק טוב את האתרי השגרירויות כדי לחסוך טרטורים.

היראה כמו בנאדם; כמו בראיונות עבודה, ה"לוּק" שלך בעל חשיבות גבוהה.

זכור להכין תמונות דרכון עדכניות. אם לא הספקת – במקרים מסויימים אם תמהר, תוכל להנפיק תמונות כאלה בצלמניות הנמצאות באזור.

הקפד כי לקחת עליך את כרטיס האשראי, לכל מקרה שיבוא.

הטפסים עשו לכם כאב ראש? הקליקו כאן.

במה אוכל לעבוד?

כמובן, כלום לא ב100% אך עדיין, סוגי העבודות המוצעות לצעירים ללא ניסיון – אינם רבים מדיי, ויכללו בדרך כלל משלוחי מוצרים או בייביסיטר. ואעפ"כ, בכל תחום עיסוק – פלוסים משלו, תלוי במדינה והיחס של הבעלים.

מוכרח מידע ספציפי לגבי עבודה בחו"ל? השאר את תגובתך ואנסה לענות כמה שיותר. דרך צלחה!

כתיבת תגובה