מה לעשות עם חשד לבגידה בזוגיות

לא אחת דווקא החשדות והכעסים בין בני הזוג הם אלו שמקדמים את סיום היחסים, התמודדות נכונה עם חשדות ושמירה על דיסקרטיות לכל אורך הדרך יצמצמו את הנזק. קיימים מקרים בהם החשדות אינם מוצדקים ובן הזוג בסך הכול עובד שעות ארוכות או תומך בחבר קרוב, אך ברוב המקרים היעדרויות ממושכות מהבית, ריחוק ושינויים בהתנהגות אכן מעידים על בגידה. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא בעזרת חשיפת האמת.

חוקר פרטי בגידות

חשיפת בגידות ומעקבים אחר בני זוג חשודים מהווים חלק ניכר מעבודתו של כל חוקר פרטי. החוקרים מנהלים מעקבים אחר בני הזוג, משוחחים עם פקידי קבלה ועמיתים לעבודה ומתחקים אחר חיובים חשודים בכרטיס האשראי, תכתובות חשודות בדואר האלקטרוני ובדיקת מכשיר הטלפון הסלולארי.

החוקר הפרטי מבצע את עבודתו תוך שמירה על החוק במדינת ישראל, אין באפשרותו להטריד עוברים ושבים, לאיים או להפעיל כוח פיזי. חוקר פרטי בגידות מתבקש לספק למזמין העבודה הוכחות למעשה הבגידה, את ההוכחות נהוג להציג בעזרת תמונות, סרטוני וידאו או הקלטות.

ההוכחות יוכלו לשמש את מזמין העבודה בעימות אל מול בן הזוג הבוגד ותביעת הגירושין. בית הדין הרבני ובית המשפט לדיני משפחה לא רואים בעין יפה מעשים של בגידות, אישה שבגדה בבעלה לא תוכל לקבל ברוב המקרים דמי מזונות.

סימנים של בגידה

בן הזוג הבוגד עושה מאמצים רבים להסתרת מעשה הבגידה והמשך שמירה על מערכת היחסים. את הבגידות הוא מבצע בבתי מלון דיסקרטיים בשעות העבודה, התשלום מתבצע במזומן וכל שיחות הטלפון מתקבלות למכשיר הטלפון במשרד או מכשיר טלפון נייד נוסף.

לפני חזרתו אל הבית המשותף מקפיד בן הזוג להחליף בגדים, להתבשם ולהעלים כל זכר למעשה הבגידה. על אף המאמצים הרבים יוכלו כל בן או בת זוג שמכירים את החצי השני שלהם לזהות שינויים בהתנהגויות. חשיפת בגידות מתאפשרת פעמים רבות בשל התרשלות מכוונת של בן הזוג הבוגד.

בגידות מסמלות בעיות בזוגיות וניסיון של אחד מבני הזוג למצוא סיפוק לצרכים וריגושים מחוץ למערכת הזוגית. חוקרים פרטיים מומחים בתחום יוכלו לספק מענה ראשוני ולקבוע האם החשדות מוצדקים וישנה סיבה לפתוח בחקירה.

בדיקת הטלפון הסלולארי, ביקור מפתיע במשרד או מעקב אחר הפעילות שמבצע בן הזוג במחשב בשעות הלילה המאוחרות יוכלו להביא אל חשיפת בגידה. יש לציין כי חשיפת מעשה הבגידה מציבה את שני בני הזוג בסיטואציה רגשית קשה, תגובה רציונאלית וניסיון לפעול מתוך אסטרטגיה ללא התפרצויות של כעס ישרתו את האינטרסים של בן הזוג הנבגד.

המאמר נכתב בחסות topsecret.co.il – אינדקס חוקרים פרטיים.

כתיבת תגובה